Har er lidt anderledes “problem”
min ex og jeg fik fra hinanden da vores søn var knap 4 mdr gammel.
Vi lavede den aftale at den dag en af os fik en ny kæreste så fortalte vi hinanden det. Og vi introducerede ikke for vores søn før vi lige havde talt med den anden om det først så det ikke kom sor er chok hvis sønnen en dag nævner den nye partner.
Venner og veninder har mødt ham som normalt.
Nu er situationen den ar min bedste ven har mødt sønnen mange gange, han har endda overnattet her (fordi han bor langt væk og hans arbejde ligger 10, min fra mig) og sønnen er glad for ham. Men for små 2 uger siden opstod der så en pludselig og uventet romantisk kemi mellem os og vi er faldet pladask for hinanden.
Så i teorien har jeg jo så brudt aftalen med min ex i og med at jeg nu kan kalde min bedste ven kæreste og han har mødt vores søn.
Far er meget svær at tumle med på mange områder og jeg frygter lidt at han bliver rasende over det og vil føle jeg er gået bag om ryggen på ham hvilket jeg jo på ingen måde har.
Så hvordan fortæller jeg ham det mest nænsomt?
Fortsætter med at sige vi bare er venner og venter til forholdet er mere fast med st sige noget eller siger jeg det med det samme og bare lader han blive tosset og med stor garanti ødelægger et i forvejen presset samarbejde eller måske en helt tredje mulighed?
Åh jeg synes det er svært. Håber i kan komme med nogle konstruktive råd
Anmeld
Citér