Jeg har en pige på 3 måneder med min ex. Vi har prøvet at samarbejde om hende, jeg har givet mange chancer, men min ex er slet ikke samarbejdsvillig.
Han kører på mig psykisk, truer med at få vores datter fjernet af kommunen og at han selv vil tage hende fra mig. Senest er han kommet ud på min adresse, bare vadet ind og hevet min datter ud af armene på mig og krævet at være sammen med hende. Min store søn på 8 blev rigtig bange da han råbte og truede mig. Han ville ikke gå da jeg bad ham om det. Vi flygtede fra hjemmet, og min ex lovede at komme tilbage. Jeg havde efterfølgende fat i politiet som skrev rapport og lovede de ville komme ud hvis han kom tilbage og ikke ville gå.
Jeg har snakket med sagsbehandler og sundhedsplejerske, som har lavet en underretning, ikke på mig eller min datter, men den situation jeg står i med min ex.
Senest nægter min ex at lade vores datter vaccinere, udelukkende fordi det er hans ret da vi har fælles forældremyndighed. Han har ellers altid sagt hun selvfølgelig skal have alle de vaccinationer hun kan få.
Hvor meget skal til for at få fuld forældremyndighed? Lige nu går hans modvilje mod mig ud over min datters sundhed da hun ikke kan blive vaccineret, det kan da ikke være rigtigt? Kan han overhovedet beslutte det?
Anmeld
Citér