Arme syre til :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
4 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. oktober 2018

Anonym trådstarter

Jeg har ikke været ret aktiv på det seneste (dette er personligt) 

men jeg tog mig sammen til at gøre hoved rent igår. Hvilket jo var dejligt, jeg valgte at få skrubbet et klinkegulv vi har som er gråt, men har fået noget skidt og snavs i revner og sprækker. Dette klarere jeg fint, det tager sin tid og der bliver brugt meget armkræfte, men om aften mærker jeg så mine arme begynder at syre til, mange timer efter. Og er blevet værre og værre! 

Jeg har ikke lukket et øje i nat, for kunne ikke bevæge mine arme, ellers syrede de til og gjorde meget ondt! 

Det er endelig begyndt at aftage sig nu, men har andre oplevede ligende? Jeg vil ringe til min egen læge her når de åbner, men tænkte jeg måske ville hører herinde om andre har prøvet det? :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2018

God-mor

Anonym skriver:

men jeg tog mig sammen til at gøre hoved rent igår. Hvilket jo var dejligt, jeg valgte at få skrubbet et klinkegulv vi har som er gråt, men har fået noget skidt og snavs i revner og sprækker. Dette klarere jeg fint, det tager sin tid og der bliver brugt meget armkræfte, men om aften mærker jeg så mine arme begynder at syre til, mange timer efter. Og er blevet værre og værre! 

Jeg har ikke lukket et øje i nat, for kunne ikke bevæge mine arme, ellers syrede de til og gjorde meget ondt! 

Det er endelig begyndt at aftage sig nu, men har andre oplevede ligende? Jeg vil ringe til min egen læge her når de åbner, men tænkte jeg måske ville hører herinde om andre har prøvet det? :-) 

Jeg tænker umiddelbart, at det ikke er noget lægen kan hjælpe dig med. Hvis du har været inaktiv på det seneste, og pludselig overanstrenger muskler og led i armene er det helt normalt, at man kan få rigtig ondt efterfølgende. Det aftager. 

Anmeld Citér

24. oktober 2018

Ena

Anonym skriver:

Det lyder som første gang jeg var til boksning - det er bare dine muskler, der ikke er vant til at blive brugt. Der er intet andet at gøre, end at vente. 

Anmeld Citér

24. oktober 2018

Anonym

Det er virkelig ikke noget at belemre lægen med. 

Det kaldes mælkesyre og er helt normalt når man ikke er vant til fysisk aktivitet på den måde 

Anmeld Citér

24. oktober 2018

Anonym trådstarter

Mange tak, vidste slet ikke at det kunne gøre så ondt! 

Har valgt og vente og ikke ringe til læge. 

Det gør stadig meget ondt, men aftagende. Jeg kan virkelig mærke jeg skal vidst til at komme lidt igang igen, heldigvis er energien ved at komme tilbage :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.