Åhhh jeg er så træt! Jeg begyndte mit første job som psykolog her 1. Oktober, og jeg er mega Glad for det. Det er drømmen, da jeg arbejder med udredning af børn, hvilket er mit daglige hjertebarn. Men hold. Nu. Op. Jeg. Er. Træt! Jeg kommer fra 7 års studie (pga to barsel undervejs) og der har selvfølgelig været praktik osv, men meste af tiden har jeg været hjemme. Dernæst var jeg et år på barsel efter jeg blev færdig som psykolog hvor jeg også var hjemme.
Derfor er det jo lidt af et kulturchok at være ude i virkeligheden og være på i så mange timer hver dag. Der er sindssygt meget at lære og sætte sig ind i, og det er et fag hvor man bruger sig selv og sit indre riiiigtig meget, hvilket virkelig tærer.
Pointen er, at jeg egentlig er putte klar. Allerede 19.30. Jeg prøver at trække den til kl 21, men mange dage giver jeg op omkring kl 20. Jeg føler bare ikke jeg har et liv ift parforhold, kærestetid og hobby, fordi jeg er klar til at sove, når ungerne puttes.
Går det over? Eller hedder det all work no personal life?
Jeg står op kl 5 hver dag. Jeg er ude af hjemmet fra 6.20-16.35 pga transport, så det er jo også en lang dag. Arbejder 7.45-15.15.
Ps. Beklager manglende punktummer og kommaer, jeg er for træt til at orke 
Anmeld
Citér