Vaginal blødning der ikke er mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

194 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2018

Anonym trådstarter

De seneste uger/måned har jeg haft øget udflåd. Faktisk så meget at jeg sommetider har været i tvivl om jeg havde tisset lidt i bukserne. 

Nu er jeg så begyndt at bløde lidt - plet bløde hedder det vel? 

Jeg havde min sidste mens 1 dag for 15 dage siden og plejer at have en fast cyklus på 26-29 dage. 

Jeg har ikke nogle smerter og er ikke på nogen prævention udover kondom, da jeg stadig ammer min pige på lidt over 1 år, dog ikke særlig meget. 

Er det noget jeg skal være bekymret for, eller er det normalt at plet bløde??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2018

Bebe89

Umiddelbart kan man nok godt pletbløde en smule uden det gør noget. Der kan være så mange ting kroppen reagerer på. Men jeg ville nok alligevel ringe til lægen hvis det er noget der varer ved eller er tilbagevendende. Blødninger udenfor menstruationsperioderne skal man i hvert fald holde øje med.

Anmeld Citér

23. oktober 2018

Carina:-)

Jeg ville ringe til lægen.

Har aldrig plerblødt andet ved abort og blødninsforstyrrelser skal altid tages alvorligt.

Anmeld Citér

23. oktober 2018

Anonym

Pletbløsning ved ægløsning er meget normalt,og da du er på dag 15,kunne dette godt være forklaringen,når du nu også har haft øget udflåd.

Anmeld Citér

23. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Pletbløsning ved ægløsning er meget normalt,og da du er på dag 15,kunne dette godt være forklaringen,når du nu også har haft øget udflåd.

Det har jeg godt læst, at nogle får. Har dog aldrig selv oplevet det. Og den øgede udflåd er ikke kun de sidste par dage, nok nærmere lidt før sidste mens det startede. 

Anmeld Citér

23. oktober 2018

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg lige ser det an, og hvis det varer ved on/off den næste uge eller to må jeg prøve at ringe og snakke med lægen.

Ironisk nok har jeg lige været ved lægen idag for at få p piller. Men dem har jeg besluttet at jeg venter lidt med at starte op med nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.