ja som overskriften siger så har min skede vendt sig ud ad. Jeg har fået dette bekræftet ved lægen som blot forsikrede mig at det sker efter man har født. Det er 3 år siden jeg sidst fødte og jeg har på det sidste dyrket en del motion. Da jeg lavede mavebøjninger mærkede jeg at den vendte sig.
Anyhow. Jeg ville høre om der er andre der har prøvet at være lidt i konflikt med jer selv om hvad i så skulle gøre.
Jeg fylder mig dybt forkert og har svært bare ved at vaske mig forneden og mærke der stikker hvad følelses som små testikler ud af skeden
lige bagved skamlæberne. Jeg har SLET ikke lyst til sex efter dette er sket da jeg ikke vil have min mand skal mærke det!!! Det er for klamt.
Lægen siger dog at det muligvis kan opereres væk men kun hvis man er færdig med at få børn. Det ved jeg jo ikke om jeg er! Og hvis jeg skal have børn så skal manden jo røre ved det
årh jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Dette har stået på i 5 måneder nu og min mand er yderst tålmodig og forstående men kan også godt mærke at vi mangler lidt samliv.
Anmeld
Citér