Fedtet hud, forstoppelse mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. oktober 2018

Mm1992

Hej mammas 

jeg har endelig fået oprettet mig en bruger. 

Er der andre herinde der lider af ekstremt fedtet hud efter i er blevet gravide?  

Og forstoppelse, forstoppelse og atter forstoppelse. Jeg har efterhånden prøvet ALT, jeg spiser svesker, har prøvet at lade værre med at tage jern, har taget magnesia DAK flere gange, for motion, drikker rigeligt med vand, men intet hjælper!  Har i nogle andre fif? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2018

Sandbjerg

Profilbillede for Sandbjerg

Hej. Jeg kan godt nikke genkendende til forstoppelse. Jeg er i uge 38 og har lidt af forstoppelse nærmest fra starten af graviditeten. Det har nu resultateret i hæmorider som jeg ikke kan komme af med. Min jordemoder siger at de først går væk efter fødslen. Jeg har ikke spist jer de sidste 10-15 uger og drikker 3-4 liter vand om dagen og spiser groft. Men intet hjælper. Har også spist magnesia i lange perioder. Så jeg har ikke så meget opløftende at sige andet end at jeg kender det

Anmeld Citér

22. oktober 2018

Mm1992

Sandbjerg skriver:

Hej. Jeg kan godt nikke genkendende til forstoppelse. Jeg er i uge 38 og har lidt af forstoppelse nærmest fra starten af graviditeten. Det har nu resultateret i hæmorider som jeg ikke kan komme af med. Min jordemoder siger at de først går væk efter fødslen. Jeg har ikke spist jer de sidste 10-15 uger og drikker 3-4 liter vand om dagen og spiser groft. Men intet hjælper. Har også spist magnesia i lange perioder. Så jeg har ikke så meget opløftende at sige andet end at jeg kender det

Åh hvor er det altså træls  specielt når afføringsmidler ikke engang hjælper! Vi må håbe på et mirakel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.