Irriterende menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej piger

Ikke et emne for sarte sjæle, men jeg er ved at gå amok over at have menstruation. Her de første dage, er det simpelthen så hæmmende, at jeg allermest bare har lyst til at ligge hjemme under dynen, dagen lang. Og nu er det sådan, at jeg bare skal op og afsted på arbejde og til aftaler i morgen.

Døjer både med smerter, ekstra træthed og jeg kan mærke det hele tiden. 

Er der nogle af jer, der også døjer med dette? Og har I evt nogle tips til at overleve en lang dag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2018

Tystys14

Anonym skriver:

Hej piger

Ikke et emne for sarte sjæle, men jeg er ved at gå amok over at have menstruation. Her de første dage, er det simpelthen så hæmmende, at jeg allermest bare har lyst til at ligge hjemme under dynen, dagen lang. Og nu er det sådan, at jeg bare skal op og afsted på arbejde og til aftaler i morgen.

Døjer både med smerter, ekstra træthed og jeg kan mærke det hele tiden. 

Er der nogle af jer, der også døjer med dette? Og har I evt nogle tips til at overleve en lang dag? 

Jeg har også de problem. Dag et og to kan jeg intet fortage mig, bløder igennem hele tiden og har smerter. 

Var hos lægen med det for nogle år tilbage, og har prøvet diverse p-piller og mini piller. Men kan ikke tåle hormoner. Så næste alternativ for mig ville være at få brændt slimhinderne i livmoderhalsen men det vil betyde vi ikke kan få flere børn.

Så jeg har lært at acceptere det, men med resultatet at jeg nogle gange må sygemeldes pga mens. Hvilket et utroligt surt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.