Mofibo eller Storytell??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
8 svar
7 synes godt om
20. oktober 2018

Taco78

Profilbillede for Taco78

Kan I hjælpe med mig med, hvad jeg skal vælge.. Jeg regner med at bruge den mest til lydbøger. Jeg elsker at læse i fysiske bøger, men kunne godt tænke mig at kunne høre en bog, mens jeg gør rent eller går en tur  

/ Taco78 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2018

pussekat

hejsa

vi her mofibo og det er vi glad for og vi høre mere bog der ind 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

Malene76

Taco78 skriver:

Kan I hjælpe med mig med, hvad jeg skal vælge.. Jeg regner med at bruge den mest til lydbøger. Jeg elsker at læse i fysiske bøger, men kunne godt tænke mig at kunne høre en bog, mens jeg gør rent eller går en tur  

Jeg har haft begge to og har nu mofibo og det er jeg glad for. Hører lige nu en del lydbøger på engelsk. Udvalget er godt synes jeg. Jeg både læser og hører lydbøger der på både dansk og engelsk  

Mvh. Malene 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

2017morigen

Prøv at tjek Saxo premium ud. Der er både e bøger og lydbøger. Samt rabat på fysiske bøger og fri fragt.

Edit: kender du e reolen ? Det er igennem biblioteket og der kan du låne både lydbøger og e bøger gratis. Der er begræninger på nogle bøger og andre kan du låne frit 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

Skouboe

Jeg har Storytel og er glad for den. Derudover har jeg Amazon Audible, men jeg hører også udelukkende lydbøger på engelsk.

Anmeld Citér

21. oktober 2018

Taco78

Profilbillede for Taco78

Prøv at tjek Saxo premium ud. Der er både e bøger og lydbøger. Samt rabat på fysiske bøger og fri fragt.

Edit: kender du e reolen ? Det er igennem biblioteket og der kan du låne både lydbøger og e bøger gratis. Der er begræninger på nogle bøger og andre kan du låne frit 

Udfra det jeg kan læse mig til, har e reolen et for lille udvalg 

https://www.gratis-lydboeger.dk/storytel-eller-mofibo-eller-ereolen/

Men jeg vil da lige undersøge Saxo premium  Tak for svar

/ Taco78 

Anmeld Citér

21. oktober 2018

Taco78

Profilbillede for Taco78
Skouboe skriver:

Jeg har Storytel og er glad for den. Derudover har jeg Amazon Audible, men jeg hører også udelukkende lydbøger på engelsk.

Tak for svar 

/ Taco78 

Anmeld Citér

21. oktober 2018

Taco78

Profilbillede for Taco78
Malene76 skriver:

Jeg har haft begge to og har nu mofibo og det er jeg glad for. Hører lige nu en del lydbøger på engelsk. Udvalget er godt synes jeg. Jeg både læser og hører lydbøger der på både dansk og engelsk  

Mvh. Malene 

Tak for svar  Jeg tror, jeg vil prøve mofibo 

/ Taco78 

Anmeld Citér

21. oktober 2018

Taco78

Profilbillede for Taco78
pussekat skriver:

hejsa

vi her mofibo og det er vi glad for og vi høre mere bog der ind 

Tak for svar 

/ Taco78 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.