Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
godaften
jeg har lige opdaget at sønnike har børneorm
vi skal til barnedåb på søndag kan man være bekendt at ringe til vagtlægen i morgen og få en behandling på recept??
tak for svar
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: godaften jeg har lige opdaget at sønnike har børneorm vi skal til barnedåb på søndag kan man være bekendt at ringe til vagtlægen i morgen og få en behandling på recept?? tak for svar
Ja, det kan man. Det er vigtigt at komme i behandling hurtigt (det skal I i øvrigt allesammen).
Ja, det kan du sagtens.
Jeg ringede til vagtlægen for 14 dage siden og fik pillekuren til hele familien med det samme, så vi var i behandling efter 1,5 time
Husk at vask alt sengetøj mm.
Jeg ville ringe med det samme og få lægevagten til at lægge recept på serveren. Det har vi gjort før og var også heldig at der var apotekervagt, så det kunne hentes med det samme. Det er ulideligt for de små med orm.
Jeg ringede fredag aften - og fik af vide jeg skulle hente det med det samme på døgnapotek.
Det smitter af h til - så husk håndklæder sengetøj osv - og sig det i inst /skole osv-
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128