Meget mørk (sort) afføring 8 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.563 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2018

Bb2015

Hej.. 

Min datter har haft dårlig mave siden natten til fredag og vi var ved læge i går, som mente det var lige lovligt længe og der var en anelse blodig afføring i går netop som jeg skiftede hende hos lægen. Vi har taget prøver af afføringen som er sendt afsted, men i dag havde hun meget mørkegrøn afføring, nærmest sort og det gjorde mig lidt nervøs.. nogen som har oplevet dette og kan give en forklaring? (Har læst lidt og hun har hverken fået rødbede, blåbær eller ekstra jern)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Ja min datters var helt mørke grøn og det skyldtes her meget forstoppelse at hun har tynd mave kan desværre bare skyldtes overløb dirrer så hun fortsat er meget forstoppet det bliver ofte den farve vis det er gammelt. 

Anmeld Citér

18. oktober 2018

Anonym

Michfich skriver:

Hej.. 

Min datter har haft dårlig mave siden natten til fredag og vi var ved læge i går, som mente det var lige lovligt længe og der var en anelse blodig afføring i går netop som jeg skiftede hende hos lægen. Vi har taget prøver af afføringen som er sendt afsted, men i dag havde hun meget mørkegrøn afføring, nærmest sort og det gjorde mig lidt nervøs.. nogen som har oplevet dette og kan give en forklaring? (Har læst lidt og hun har hverken fået rødbede, blåbær eller ekstra jern)

Jeg ville nok ringe til lægen igen og fortælle det... Sort afføring kan være blodig afføring.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.