Er denne test positiv?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej baby friends! Det er således jeg ikke har prøvet denne form for g-test før. Personligt kan jeg se to strenger, men vil dog gerne høre jeres mening er. Hvis dette stemmer overens med min periode mm, så skal jeg først have min periode om 4 dage så i princippet er jeg 3+3 idag hvis jeg er gravid! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2018

Vegeberg

Anonym skriver:

Hej baby friends! Det er således jeg ikke har prøvet denne form for g-test før. Personligt kan jeg se to strenger, men vil dog gerne høre jeres mening er. Hvis dette stemmer overens med min periode mm, så skal jeg først have min periode om 4 dage så i princippet er jeg 3+3 idag hvis jeg er gravid! 

Kan ikke se bilede

Anmeld Citér

15. oktober 2018

Vegeberg

Vegeberg skriver:

Kan ikke se bilede

Nu kan jeg se bilede, hmm ved ikke om de to streger skal være så langt fra hinanden 

Anmeld Citér

15. oktober 2018

Anonym trådstarter

Vegeberg skriver:

Nu kan jeg se bilede, hmm ved ikke om de to streger skal være så langt fra hinanden 

Hmm tænker det samme, har ikke prøvet denne test før så er os i tvivl om, stregerne skal være så langt fra hinanden... 

Anmeld Citér

15. oktober 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Den er negativ. Der hvor du tror der er en streg er blot der urinen er trukket op i testområdet og dedet ligner din test har fået lidt for meget urin. Stregerne skal være tættere på hinanden og på det blanke stykke begge to. Men prøv da igen om et par dage - de fleste tester først positivt på forventet mensdag 

Anmeld Citér

15. oktober 2018

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Den er negativ. Der hvor du tror der er en streg er blot der urinen er trukket op i testområdet og dedet ligner din test har fået lidt for meget urin. Stregerne skal være tættere på hinanden og på det blanke stykke begge to. Men prøv da igen om et par dage - de fleste tester først positivt på forventet mensdag 

Ahh okay tak for det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.