Hej alle
Søger råd og vejledning til hvad jeg skal/kan gøre. .
Min datter på sølle 6 uger er begyndt at sove ad helvede til. Det er tiltaget over de seneste uger og minder nu om de første to år af min søns liv
han er et rigtig ørebarn og været meget plaget af det de første 2 år af hans liv.
Sagen er den, at det kan være flere ting der spiller ind og jeg ved ikk hvor jeg skal begynde ..
Overstimulering kan det helt klart være. Hvordan skærmer jeg hende bedst muligt ? Vi er kun ude og handle når hun sover, har ikke været til sociale arrangementer osv. Forsøger at holde det stille herhjemme men med en stor dreng, er det naturligvis ik altid muligt.
Ørerne. Har man tjekke det nu allerde ? Må jeg forsøge at give panodil ?
Jeg givet hende bioGaia dråber og kolicin bifibaby. Biogaia siden 2 ugers alderen og kolicin fra 4-5 ugers alderen. Kan en baby få for mange mælkesyrebakterier?
hun gylper ret ofte men har lidt effektaf det. Gylper dog stadig en del. Afførings frekvensen er aftaget da jeg startede op på kolicin men ved ik om det bare er tilfældigt. Nævnte det for lægen til 5 ugers us og han sagde bare at hun trivedes og viste mig graferne for vægt og længde 
På de helt slemme dage sover hun 5-10 min 4 x om dagen. Ellers er standard at vågne efter 30 min. Ved godt at det passer godt med et spædbarns søvncyklus men jeg har meget svært ved at bringe hende videre i søvnen, det lykkes kun en sjælden gang og som oftest så kun når hun ligger på min mave.
Jeg er i vildrede og ret ked af det. Frygten for at det gentager sig igen, gør mig bange og til tider modløs.
Er der nogke af jer der kan give sit besyv med ?
Anmeld
Citér