HJÆLP erfaring med fostervandsprøve omrking uge 23

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2018

Anonym trådstarter

Scanning idag viste en pige der er 21% for lille men hendes hovedmål er meget småt  så småt så de mistænker mentalt handikap måske pga kromosomfejl, som de vil have jeg får taget fostervandsprøve for imorgen da det er sidste dag mandag jeg kan få en abort hvis det er helt galt. Men jeg tør ikke. Jeg er ligeglad med mentalt handikap, men der er risiko for hovedet og derved hjernen slet ikke vokser fra nu ligeså vel som der er mulighed for hun kan være sund og rask. Alt er perfekt. Fra moderkage til blære. Alt simpelthen. Lillehjernen er på den str der svare til mine 22+2 idag og alt er bare som det skal......... Jeg skal beslutte mig INDEN kl 8 imorgen og jeg VED ikke hvad jeg skal gøre  min mor og far og veninde siger jeg skal tage imod de andre præver de vil lave (mr sacnning igennem mig af hendes hjerne) og kromosom blodprøver på faren og jeg... Men ar jeg ikke skal risikere og abortere grundet en forstervandsprøve. .. Jeg er i vildrede! Mistede en pige i starten af 2. Trimester sidste år , med samme far , som havde trisomi 20 mosaik  hun døde i min mave, så har fået taget nipt test denne gang og takket nej til moderkage biopsi pga risikoen. Men nu ved jeg ikke om jeg tør sige nej, men tør heller ikke og få den lavet ... er helt ødelagt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Søde, søde dig... 

jeg ville få den lavet. Du vil bekymre dig resten af graviditeten. De er så dygtige idag! Så risikoen for abort er SÅ lille. 1% siger de. 

Hvis hun ikke er sund og rask - hvad så? Har I snakket om, om I er klar til, at få et handicappet barn? Det tænker jeg er rigtig vigtigt, I får snakket om. Det er en kæmpe opgave, som forældre at få et handicappet barn. Det skal I nok helst være enige om i så fald. 

Pas på dig selv og hinanden 

Anmeld Citér

11. oktober 2018

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Søde, søde dig... 

jeg ville få den lavet. Du vil bekymre dig resten af graviditeten. De er så dygtige idag! Så risikoen for abort er SÅ lille. 1% siger de. 

Hvis hun ikke er sund og rask - hvad så? Har I snakket om, om I er klar til, at få et handicappet barn? Det tænker jeg er rigtig vigtigt, I får snakket om. Det er en kæmpe opgave, som forældre at få et handicappet barn. Det skal I nok helst være enige om i så fald. 

Pas på dig selv og hinanden 

Ingen af os vil vælge et handicappet barn fra. Men et død sygt barn ville vi nok 

Anmeld Citér

11. oktober 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Ingen af os vil vælge et handicappet barn fra. Men et død sygt barn ville vi nok 

Jeg synes du skal få taget den test 

Anmeld Citér

11. oktober 2018

Mamalou

Jeg er enig med de andre. Ellers vil du bekymre dig resten af graviditeten. Som en anden skriver, så er risikoen for abort lille - selvom jeg sagtens kan forstå dig bekymring. 

Kæmpe kram til jer begge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.