Graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Valmed er da et super mærke, har i andre fået en streg på den test, HAR i været gravide som er endt i en bio? Den vil aldrig være falsk positiv, men den kan godt blive falsk negativ

Jeg tænker umiddelbart også at det er et godt mærke. Ellers ville de nok ikke blive forhandlet i så mange supermarkedet, som den eneste test butikken har. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænker umiddelbart også at det er et godt mærke. Ellers ville de nok ikke blive forhandlet i så mange supermarkedet, som den eneste test butikken har. 

Jeg har testet falsk positiv efter tid. Og det blevet støttet af en blodprøve fra lægen.

Anmeld Citér

11. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har testet falsk positiv efter tid. Og det blevet støttet af en blodprøve fra lægen.

Men min var inden for tiden

Anmeld Citér

12. oktober 2018

pb2017

Valmed kan godt lave skyggestreger, som til forveksling kan ligne en meget svag positiv streg. Jeg ville tage en ny test på morgenurin  Valmed er et udemærket mærke, så længe man er klar over de laver skyggestreger. 

Held og lykke 

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Anonym

Louise6551 skriver:

Jeg testede på et tidspunkt med valmed. Efter 7 min kom den fineste svage lyserøde streg. Jeg var ikke gravid 

Og det er jo så derfor den skal smides ud når de 2-3 minutter som testvinduet er, siger.. 
Du havde jo aldrig opdaget det, hvis du havde smidt den ud.. 

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Anonym

Alle test kan vise falsk positiv.

Det sker jo pga den kemi testen består af,og den et nu en gang ,ens i alle test.

Derfor er det vigtigt,at følge brugsvejledning nøje.

Anmeld Citér

22. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Og det er jo så derfor den skal smides ud når de 2-3 minutter som testvinduet er, siger.. 
Du havde jo aldrig opdaget det, hvis du havde smidt den ud.. 

Så vidt jeg husker, så står der at den blot skal aflæses inden 10 min. Og at den ikke må aflæses efter 30 min....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.