svagt positiv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej.

jeg har brug for jeres hjælp her.

min kæreste og jeg prøver at blive gravid. Jeg var ret sikker på at jeg var blevet gravid, da jeg synes jeg havde kvalme og ondt i brysterne men alle teste viste negativ og så kom min mens desværre 

Men nu 2 dage efter min mens er sluttet er jeg begyndt at bløde meget lidt og føler jeg har mens smerter, hvilket jeg ikke har oplevet før.

Mit spørgsmål er nu, om i vil mene at testen på billede er positiv? Eller er det bare mig som ser en meget svag streg fordi jeg ønsker det så meget ��☺️ Jeg har lagt 2 billeder op af den samme test, det var sådan den så ud inden for de 5 minutter som der må gå. Håber at i kan hjælpe mig ����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2018

Anonym trådstarter

er der virkelig slet ingen som kan hjælpe?
testen er forresten fra RFSU hvis det har nogen betydning 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Bettesi

Anonym skriver:

er der virkelig slet ingen som kan hjælpe?
testen er forresten fra RFSU hvis det har nogen betydning 

Vil det sige du fik din mens og så kunne du teste positiv?

Kunne du teste positiv før din mens kom?

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Anonym trådstarter

Nogen123 skriver:

Vil det sige du fik din mens og så kunne du teste positiv?

Kunne du teste positiv før din mens kom?

Jeg kunne ikke teste positiv før min mens som kom 2 dage for sent og efter den var væk gik der 2 dage (i dag) så begyndte jeg at bløde lidt igen og tog en test fordi jeg synes jeg havde ondt i underlivet. og testen på billede er så den fra i dag. men jeg er i tvivl om den er positiv?

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Iby1210

Jeg vil sige den er positiv

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Hmguldborg

Kan helt sikkert også se noget, men tænker du skal snakke med lægen og se om du kan få en scanning nu du har blødt... kan jo have været tvillinger og den ene så er væk..

Anmeld Citér

10. oktober 2018

AlwaysAno

Jeg er positiv. Spørgsmålet er så om du har haft en SA da du blødte...

jeg ville vente 14 dage og så betale mig fra en tidlig scanning. 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej.

jeg har brug for jeres hjælp her.

min kæreste og jeg prøver at blive gravid. Jeg var ret sikker på at jeg var blevet gravid, da jeg synes jeg havde kvalme og ondt i brysterne men alle teste viste negativ og så kom min mens desværre 

Men nu 2 dage efter min mens er sluttet er jeg begyndt at bløde meget lidt og føler jeg har mens smerter, hvilket jeg ikke har oplevet før.

Mit spørgsmål er nu, om i vil mene at testen på billede er positiv? Eller er det bare mig som ser en meget svag streg fordi jeg ønsker det så meget ��☺️ Jeg har lagt 2 billeder op af den samme test, det var sådan den så ud inden for de 5 minutter som der må gå. Håber at i kan hjælpe mig ����

Jeg har oplevet det samme engang... Og da havde jeg en gu.. Synes du skal tage til lægen engang og evt komme til en scanning så de forhåbentlig kan sikre sig der ikke er noget galt. Jeg ser en posetiv test.. 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Denneerslettet

Jeg kan ikke svarer dig ang blødning. Men sådan så mine første teste også ud.  

De blev dog hurtigt mere og mere tydelige indenfor få dage. Jeg testede 2 dage før forventet mens. 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Janet1989

Måske du har haft en bio? .. synes dog liiiidt at det ligner at testen har lige lidt for meget urin ... prøv at tage en ny om et par dage?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.