Kan det være blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2018

Anonym trådstarter

Det skal lige nævnes jeg skal til læge idag kl 13. 

Jeg startede igår med få ondt omme ved lænden i den ene side jeg tænker bare at det nok bare var alm ømhed men det blev værre hen af aften og her til morgen er jeg helt grædefærdig og det stråler nu også ned af min lyske, mureren i mit underliv osv. Og når jeg ser lidt tilbage har jeg os tisset meget og haft nogt mureren i underlivet men ikke noget hvor det gør så ondt som nu. Og jeg er en af dem som ikke tisser glasskår når jeg blærebetændelse... Så jeg er lift bekymret nu, kan jeg have gået med det længe kan smerten sætte sig ved lænden omkring der hvor nyeren er?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså de par gange jeg har haft det, er jeg gået frisk i seng om aftnen, er jeg vågnet op med ondt helt op i nyrerne. Så ved mig er det gået hurtigt. 

Jeg tisser heller ik glasskår. 

Det ku evt også lyde som nyresten. Det har jeg haft 2 gange, og det stråler helt ned i benen. Vh Stine 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Altså de par gange jeg har haft det, er jeg gået frisk i seng om aftnen, er jeg vågnet op med ondt helt op i nyrerne. Så ved mig er det gået hurtigt. 

Jeg tisser heller ik glasskår. 

Det ku evt også lyde som nyresten. Det har jeg haft 2 gange, og det stråler helt ned i benen. Vh Stine 

Ok tager de bare en urinprøve vil man kunne se der er om der er nyrebækken eller kræver det andet? Mit kom os bare lige pludselig. Har godt tænkt over jeg tisser lige rimelig meget om natten i øjeblikket 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Ok tager de bare en urinprøve vil man kunne se der er om der er nyrebækken eller kræver det andet? Mit kom os bare lige pludselig. Har godt tænkt over jeg tisser lige rimelig meget om natten i øjeblikket 

Jeg afleverede bare en urinprøve. De ku se der var spor af blod i den, hvilket åbenbart er normalt ved nyresten. Vh Stine 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg afleverede bare en urinprøve. De ku se der var spor af blod i den, hvilket åbenbart er normalt ved nyresten. Vh Stine 

Okay jeg havde noget i min urin den er nu sendt til dyrkning og så kommer jeg forhåbentligt i behandling imorgen mit infiktion tal så pænt ud ellers var de bekymret for om det kunne være nyrebækken betændelse og talte om indlæggelse men mit tal lå kun på 7 så de mistænker en kraftig blærebetændelse.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.