Ægløsningsteste v. Uregelmæssig cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
1 svar
1 synes godt om
6. oktober 2018

Ivona

Hvordan tester man bedst positivt på ægløsningsteste når man har en uregelmæssig cyklus? Jeg har aldrig prøvet at få en positiv test.

Har læst at nogle gange kan den bliver positiv i 2 timer og så negativ igen, så synes det virker så umuligt lige at finde ud af hvornår og hvor mange gange om dagen man skal teste, og hvordan det skal kunne lade sig gøre når man er på arbejde fra 8-16 fx.

Mim cyklus svinger fra mellem 28 og 58 dage. 

Kan nogle hjælpe? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2018

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg havde også super uregelmæssig cyklus. Jeg valgte et tidspunkt, der passede mig godt hver dag og så testede jeg bare dagligt fra dag 7 -måske det for dig var lige når du kom hjem fra job?

Hvis jeg syntes stregen begyndte at blive kraftigere, testede jeg x2 om dagen i lidt tid og ellers gik jeg tilbage på én gang i døgnet ca. 

Hvis du overhovedet ikke får en positiv test i en hel cyklus, kan du jo prøve i den følgende at teste 2x dagligt.

Det er dyrt i tests. Men vi nærmer os jo november og sidste år var der 50% på billige teste til Black friday hvis man så køber den helt store pakke med 100 tests bliver stk prisen ret lav ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.