Vi venter en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

Dictes mor

Ja det kunne vi jo få at vide nu, altså om det bliver en dreng eller en pige, men men men jeg har efter rigtig mange spekulationer nået til den konklussion, at vi venter med at få at vide, hvad køn den lille har indtil den kommer ud. Jeg har længe haft svært ved at vente med at få at vide om det var en lille pige eller en lille dreng, men jeg havde en lang snak med Per om det, og han synes vi skulle vente. Jeg vil jo gerne overraskes, og kan overraskelsen blive større end at se en gang i marts, hvad det bliver for en lille en vi skal have

Tilgengæld har vi fået styr på navnene nu, hvis det er en pige: Emma og hvis det er en dreng: Tobias

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Bondepigen

Rigtig flotte navne begge to. Så er det spændende om det bliver en lille Emma eller en lille Tobias, der kommer ud til jer til marts.

Anmeld

17. oktober 2009

Dictes mor

Ja jeg er bare blevet endnu mere spændt siden vi besluttede det. Det er så spændende. Jeg drømte i nat at jeg gik i fødsel, men jeg vågnede desværre inden jeg kunne nå at se, hvad det var for en lille en vi fik

Anmeld

17. oktober 2009

oo

jeg kan godt forstå I vil vente, det har vi også besluttet os for - hvis situationen nogensinde opstår

Jeg tror nu stadig det er en Emma du bærer rundt på - selvom jeg godt kunne ønske det var en Tobias pga navnet

Anmeld

17. oktober 2009

Dictes mor

Det bliver spændende at se, om du har ret med hensyn til en Emma, måske. Jeg har selv på fornemmelsen, at det bliver en Tobias, men det har vi piger i min familie vist en tendens til. Min mormor troede begge gange at det ville blive en dreng, det blev to piger, min mor troede alle tre gange, at det blev en dreng, det blev tre piger, min søster troede, at det blev en dreng, og det blev en pige. Så historien taget i betragtning, så har du jo nok ret

Anmeld

17. oktober 2009

Bondepigen

Ja jeg er bare blevet endnu mere spændt siden vi besluttede det. Det er så spændende. Jeg drømte i nat at jeg gik i fødsel, men jeg vågnede desværre inden jeg kunne nå at se, hvad det var for en lille en vi fik

Årh de drømme havde jeg bare så mange af, hvor jeg altid vågnede lige inden jeg så, hvad det blev. Selv efter vi havde fået kønnet af vide drømte jeg de drømme... Man kan jo heller andre vide sig helt sikker.

Jeg har en niece som arbejder på en fødeafdeling. Hun fortalte om et par der havde fået at vide de ventede en pige og at de var næsten 100% sikre på det, men det blev en dreng alligevel.

Så selv om de var 95% sikre på at vi ventede en pige, så turde jeg ikke købe aalt for meget i pigefarver...

Anmeld

17. oktober 2009

Vinker

Iiiih hvor SEJT at I venter med at finde ud af kønnet på jeres lille drømme barn  Ved selv hvor svært det er at styre nysgerrigheden, men tro mig; I blir så stolte af at I kunne holde ud af vente

Super skønne navne I har fundet

Anmeld

18. oktober 2009

Barbamama

uhhh hvor vildt!!! Det kunne vi ikke og vi har også snakket om at næste gang vil vi også vide det. Vi er simpelthen for nysgerrige

Anmeld

20. oktober 2009

Karo

Hvor bliver det spændende at se hvad der kommer ud til Marts.

Jeg syndes det er fint i venter. Selv er jeg alt for nysgerig, men ville da ønske at jeg kunne vente og få overraskelsen når barnet er født.

Sikke flotte navne i har fundet til den lille

Anmeld

21. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Ja det kunne vi jo få at vide nu, altså om det bliver en dreng eller en pige, men men men jeg har efter rigtig mange spekulationer nået til den konklussion, at vi venter med at få at vide, hvad køn den lille har indtil den kommer ud. Jeg har længe haft svært ved at vente med at få at vide om det var en lille pige eller en lille dreng, men jeg havde en lang snak med Per om det, og han synes vi skulle vente. Jeg vil jo gerne overraskes, og kan overraskelsen blive større end at se en gang i marts, hvad det bliver for en lille en vi skal have

Tilgengæld har vi fået styr på navnene nu, hvis det er en pige: Emma og hvis det er en dreng: Tobias

lille PERFEKT baby

ps. kan godt forstå jeres beslutnig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.