Jeg ved godt den ikke er positiv, men.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Jeg har taget en ægløsnings test, og den er negativ - jeg er godt klar over at stregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen, før den er positiv, men spekuledrede på om den svage streg betyder at ægløsningen snart er der, altså om den er der inden for et par dage? 

På forhånd tak 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle, 

Jeg har taget en ægløsnings test, og den er negativ - jeg er godt klar over at stregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen, før den er positiv, men spekuledrede på om den svage streg betyder at ægløsningen snart er der, altså om den er der inden for et par dage? 

På forhånd tak 

Ikke nødvendigvis. Du vil få en svag streg både før og efter æl. Æk teste viser altid to streger med mindre den er defekt 

Anmeld Citér

2. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle, 

På forhånd tak 

Du kan ikke bruge stregen til noget, nogle kvinder kan lave en tydeligere teststreg under menstruation, andre laver kun 2 streger tæt på ægløsning, de fleste oplever dog, at teststregen går frem og tilbage i intensitet, da der er udsving i hormonniveauet.

Anmeld Citér

2. oktober 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Ikke nødvendigvis. Du vil få en svag streg både før og efter æl. Æk teste viser altid to streger med mindre den er defekt 

Det passer ikke helt.. Man kan sagtens have en test, der virker men bare viser negativ, selvom der kun er kontrolstregen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.