Hej
Jeg drømmer helt vildt lige for tiden, næsten så meget at jeg føler det jeg drømmer om er noget der virkelig.
Jeg drømmer rigtig ofte om at jeg er sammen med en ny mand, flytter sammen med en ny mand og generelt bare dét at være utro eller forelske mig i en ny.
Jeg har det virkeligt skidt med mine drømme, for det er slet ikke sådan jeg er eller ønsker at være.
Jeg har den dejligste mand, der giver mig alt. Komplimenter, modspil, er god til at lytte, masser af kærlighed og nærvær, han deltager mere end forventet i husholdningen, er en fantastisk omsorgsfuld og nærværende far for vores 3 børn.
Vi har det virkelig fantastisk og er stadig smaskforelsket, sådan føles det. Vi kan ikke holde fingrene fra hinanden, har sex hver til hveranden dag, vi ligger fuldstændig flettet ind i hinanden om natten og hvis det stod til os begge vil vi bare allerhelst være sammen hele tiden.
Men hvad filan er årsagen til mine drømme?? Nogle der har et bud på det? Jeg synes faktisk det er frustrerende, fordi jeg skammer mig over mine drømme.
jeg har fortalt min mand det. Han tager det stille og roligt, da han er så sikker på vores kærlighed. Men det er ikke en rar følelse for mig.
Anmeld
Citér