Drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej

Jeg drømmer helt vildt lige for tiden, næsten så meget at jeg føler det jeg drømmer om er noget der virkelig. 

Jeg drømmer rigtig ofte om at jeg er sammen med en ny mand, flytter sammen med en ny mand og generelt bare dét at være utro eller forelske mig i en ny. 

Jeg har det virkeligt skidt med mine drømme, for det er slet ikke sådan jeg er eller ønsker at være. 

Jeg har den dejligste mand, der giver mig alt. Komplimenter, modspil, er god til at lytte, masser af kærlighed og nærvær, han deltager mere end forventet i husholdningen, er en fantastisk omsorgsfuld og nærværende far for vores 3 børn. 

Vi har det virkelig fantastisk og er stadig smaskforelsket, sådan føles det. Vi kan ikke holde fingrene fra hinanden, har sex hver til hveranden dag, vi ligger fuldstændig flettet ind i hinanden om natten og hvis det stod til os begge vil vi bare allerhelst være sammen hele tiden. 

Men hvad filan er årsagen til mine drømme?? Nogle der har et bud på det? Jeg synes faktisk det er frustrerende, fordi jeg skammer mig over mine drømme.

jeg har fortalt min mand det. Han tager det stille og roligt, da han er så sikker på vores kærlighed.  Men det er ikke en rar følelse for mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2018

Anonym

Hej!

Jeg tror/håber det er helt normalt, det sker i hvert fald også for mig engang i mellem. - Og jeg har bestemt heller ingen planer om at være sammen med andre end min dejlige mand 

Jeg lægger ikke så meget i det i hvert fald. 

Anmeld Citér

1. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg drømmer helt vildt lige for tiden, næsten så meget at jeg føler det jeg drømmer om er noget der virkelig. 

Jeg drømmer rigtig ofte om at jeg er sammen med en ny mand, flytter sammen med en ny mand og generelt bare dét at være utro eller forelske mig i en ny. 

Jeg har det virkeligt skidt med mine drømme, for det er slet ikke sådan jeg er eller ønsker at være. 

Jeg har den dejligste mand, der giver mig alt. Komplimenter, modspil, er god til at lytte, masser af kærlighed og nærvær, han deltager mere end forventet i husholdningen, er en fantastisk omsorgsfuld og nærværende far for vores 3 børn. 

Vi har det virkelig fantastisk og er stadig smaskforelsket, sådan føles det. Vi kan ikke holde fingrene fra hinanden, har sex hver til hveranden dag, vi ligger fuldstændig flettet ind i hinanden om natten og hvis det stod til os begge vil vi bare allerhelst være sammen hele tiden. 

Men hvad filan er årsagen til mine drømme?? Nogle der har et bud på det? Jeg synes faktisk det er frustrerende, fordi jeg skammer mig over mine drømme.

jeg har fortalt min mand det. Han tager det stille og roligt, da han er så sikker på vores kærlighed.  Men det er ikke en rar følelse for mig. 

Drømme handler sjældent om det, du drømmer, det er lidt lige som om din krop oversætter en besked til dig til et sprog, du kan forstå, hvilket så kan være noget fra din hverdag. Det kan handle om alt muligt andet fra ønske om en ny bil til en udvikling, du står i.

Anmeld Citér

1. oktober 2018

Anonym

Jeg drømmer ofte om sex med en af de to sidste partnere jeg havde før min mand. Det ser jeg igen grund til at føle noget særligt omkring. 

Anmeld Citér

1. oktober 2018

Anonym trådstarter

Det er bare mega underligt at vågne fra sådan en rimelig svedig drøm til at putte mig ind til min mand. Jeg gør det selvfølgelig fordi det er ham jeg jo synes er dejlig, men derfor kan jeg godt være lidt ved siden af mig selv, da de er meget livagtige mine drømme 

Anmeld Citér

3. oktober 2018

Anonym

At drømme om utroskab handler ikke om, hvordan du ønsker eller ikke ønsker at være.  Det handler om at du er “dig selv utro”. At man går på kompromis med nogle af sine værdier og lignende.  

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Mommytime

Anonym skriver:

Hej

Det er nok noget der ligger i underbevidstheden men ville ikke lægge for meget i det. Dit forhold derimod lyder absolut helt fantastisk og lige sådan et jeg ønsker mig i fremtiden 

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Anonym trådstarter

Mommytime skriver:

Det er nok noget der ligger i underbevidstheden men ville ikke lægge for meget i det. Dit forhold derimod lyder absolut helt fantastisk og lige sådan et jeg ønsker mig i fremtiden 

Jeg synes bare det er svært at abstrahere fra det nogle gange, fordi drømmene kan være så livagtige. Og fordi jeg jo slet ikke har lyst til at drømme sådanne ting.

Jeg synes jo klart alle skulle have en mand som min  Jeg har aldrig været i sådan et intenst, kærligt og lidenskabenligt forhold som det her, jeg nyder hver evig eneste dag med min mand. 

Jeg har slet ikke noget jeg kan/vil brokke mig over, som nogle af mine veninder gør eller dem jeg er mødregruppe med. Oplever slet ikke de problematikker som de har. 

Min mands far er på nøjagtig samme måde over for hans mor, så han har haft en god lærermester  Og syns de er utroligt at de stadig efter 55 år sammen holder så uendelig meget af hinanden og viser det så omverdenen ikke er i tvivl.  

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Tulletullen

Jeg drømmer meget, så har læst en del om de drømme, der i perioder kan fylde meget. Hvis jeg drømmer om sex med en bestemt person fx en kollega, ven eller sågar svigerfar! Så handler det om, at den person har nogle personlige kvaliteter, som jeg værdsætter, eller ønsker, at jeg selv har. 

Og så drømmer jeg ret tit om min ungdomskæreste, og at jeg har sex med ham. Her handler det om længslen efter den tid uden så meget ansvar og forpligtigelser. 

Jeg er ellers, som dig, meget lykkelig med min mand, og ønsker ingen forandring.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.