Spørgsmål angående wish

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
11 svar
24 synes godt om
29. september 2018

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Er de 80 kr inkl fragt eller eskl.?

Kan jeg lave flere køb for de 80kr om dagen. 

Altså købe en ting afslutte handel og så købe en ny ting senere samme dag. Eller bliver jeg så ramt af told

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2018

MorTil3+

hannetheis skriver:

Altså købe en ting afslutte handel og så købe en ny ting senere samme dag. Eller bliver jeg så ramt af told

De 80kr er uden fragt. Og ja du kan sagtens købe 20 ting af 80 kr uden at du risikerer at blive taget.

Anmeld Citér

29. september 2018

Rockertand

hannetheis skriver:

Det står der, hvis du læser om fragten.

Du skal betale fragt for hver ting, du køber.

Der er ingen, der ved, om du har bestilt 7 varer til 65 kr stykket på én gang, de kommer alligevel hver for sig, og den samme vare kan komme med flere ugers forskel, vi har oplevet 8 ugers forskel flere gange.

Anmeld Citér

30. september 2018

Abracadabra

Er det ikke varer af en skrækkelig dårlig kvalitet uden de sikkerhedsforanstaltninger, vi normalt er vandt til og med tilsat kemi, som gør hele husstanden infertil? Produceret under forhold, der er så horrible, at vi helst ikke vil tænke på det? Eller er jeg fordomsfuld?

Anmeld Citér

30. september 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Abracadabra skriver:

Er det ikke varer af en skrækkelig dårlig kvalitet uden de sikkerhedsforanstaltninger, vi normalt er vandt til og med tilsat kemi, som gør hele husstanden infertil? Produceret under forhold, der er så horrible, at vi helst ikke vil tænke på det? Eller er jeg fordomsfuld?

Nej, tror ikke at du er fordomsfuld . Hvis man synes godt om tøj og diverse andre ting, f.eks legetøj til ungerne med en masse kemiske stoffer i , stoffer som vel at mærke i mange tilfælde ikke er tilladt i Danmark og hvis man synes godt om børnearbejde eller næsten umenneskelige forhold for alle arbejderne, skal man endelig handle hos wish og spare lidt penge.

Anmeld Citér

30. september 2018

Rockertand

Abracadabra skriver:

Vi havde bestilt centerlogoer til fælge hos en dansk forhandler, pris lige i underkanten af 500 kr.

Så kom vi i tanke om Wish og søgte dér. Ganske rigtigt kunne de fås der. Prisen var gratis, porto 7 eller 14 kr, kan ikke lige huske det.

Da Wish-varerne kom, var de fuldstændig identiske med de andre, indpakningen var også identisk.

Anmeld Citér

30. september 2018

Abracadabra

Rockertand skriver:

Vi havde bestilt centerlogoer til fælge hos en dansk forhandler, pris lige i underkanten af 500 kr.

Så kom vi i tanke om Wish og søgte dér. Ganske rigtigt kunne de fås der. Prisen var gratis, porto 7 eller 14 kr, kan ikke lige huske det.

Da Wish-varerne kom, var de fuldstændig identiske med de andre, indpakningen var også identisk.

Og så sendte I fælgpynten fra forhandleren tilbage? Det er der selvfølgelig en række problemer i... For forhandleren og for fragtfirmaet. Og for miljøet.

Men noget, der skulle indenfor i hjemmet, ville du  forhåbentlig undgå? Selvom man er ligeglad med statskassen, ens lokale forretningsmiljø og miljøet, betyder indeklimaet måske noget? 

Anmeld Citér

30. september 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
Rockertand skriver:

Ja, de er gode til det med kopivarer derovre

Anmeld Citér

30. september 2018

Rockertand

Abracadabra skriver:

Og så sendte I fælgpynten fra forhandleren tilbage? Det er der selvfølgelig en række problemer i... For forhandleren og for fragtfirmaet. Og for miljøet.

Men noget, der skulle indenfor i hjemmet, ville du  forhåbentlig undgå? Selvom man er ligeglad med statskassen, ens lokale forretningsmiljø og miljøet, betyder indeklimaet måske noget? 

Naturligvis.

Vi har overholdt både fortrydelsesret, støttet fragtfirmaet med en ny bestilling, der er ingen lokalforretninger i ca 150 km omkreds, der sælger disse (og hvad med forurening, hvis vi skulle køre 300 km efter dette?) - og vi har overholdt og benyttet os af en handelsaftale, som den danske regering selv har skrevet under på.

Anmeld Citér

30. september 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Rockertand skriver:

Naturligvis.

Vi har overholdt både fortrydelsesret, støttet fragtfirmaet med en ny bestilling, der er ingen lokalforretninger i ca 150 km omkreds, der sælger disse (og hvad med forurening, hvis vi skulle køre 300 km efter dette?) - og vi har overholdt og benyttet os af en handelsaftale, som den danske regering selv har skrevet under på.

Ikke noget ondt, men du skriver at i har støttet fragt firmaet med en ny ordre, er det de 7 eller 14kr du snakker om der ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.