IG mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2018

Anonym trådstarter

Hej. Jeg har på det seneste opdaget mange mødre have en virksomhedsprofil uden det er en virksomhed? Må man det? Nogen som kender til det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2018

Anonym

Hej. Jeg har på det seneste opdaget mange mødre have en virksomhedsprofil uden det er en virksomhed? Må man det? Nogen som kender til det? 

Det kommer helt an på hvad du mener med en virksomhedsprofil. 

Hvad er virksomhedsdelen?

Har de indtægt, er det høj indtægt, er de cvr registreret, moms registreret. Hvad får de af løn/ forsørgelse normalt?

Er de selvstændige? Er det en hobbyvirksomhed?

Er det det at de bruger de sociale medier til forretning du undre dig over eller hvad er det? 

Anmeld Citér

29. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kommer helt an på hvad du mener med en virksomhedsprofil. 

Hvad er virksomhedsdelen?

Har de indtægt, er det høj indtægt, er de cvr registreret, moms registreret. Hvad får de af løn/ forsørgelse normalt?

Er de selvstændige? Er det en hobbyvirksomhed?

Er det det at de bruger de sociale medier til forretning du undre dig over eller hvad er det? 

Nej. Flere er bare IG mødre, uden blog og uden virksomhed. Men som har mulighed for at betale sig til en annonce, så flere opdager deres profil? 

Anmeld Citér

29. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Nej. Flere er bare IG mødre, uden blog og uden virksomhed. Men som har mulighed for at betale sig til en annonce, så flere opdager deres profil? 

Ja det må de jo selv om... 

Anmeld Citér

29. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det må de jo selv om... 

Jamen må man gerne dét? For så vil jeg da også benytte mig af det 

Anmeld Citér

29. september 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Jamen må man gerne dét? For så vil jeg da også benytte mig af det 

Hvis de har en ambition om at blive influencer så ja må de da gerne. Synes dog det er lidt plat, bare at gøre det for at gøre det

Anmeld Citér

29. september 2018

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hvis de har en ambition om at blive influencer så ja må de da gerne. Synes dog det er lidt plat, bare at gøre det for at gøre det

Men det vil jeg da meget gerne. Men skal man ikke have en aftale om det inden man laver den om? 

Anmeld Citér

29. september 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Men det vil jeg da meget gerne. Men skal man ikke have en aftale om det inden man laver den om? 

Tænker jeg ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.