Ømme brystvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. september 2018

Lmomtobe

Hej allesammen.

Jeg er ny i alt det her, så beklager for evt. dumme spørgsmål 

Hvis jeg er gravid, er jeg i uge 3. Jeg har bemærket, at mine brystvorter er ømme, hvis jeg trykker på dem, eller de “gnider” op af noget.. 

Nu bliver jeg så i tvivl, om dette kan være et graviditetstegn, eller om det er normalt, at de er ømme, når man trykker på dem? 

Hvad er jeres tanker?

Beklager for random spørgsmål... 

Hilsen nybegynderen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2018

Sand89

Jeg har i følge mig selv alle symptomer og er forsinket med min menstraution - men tester negativt 

Har du prøvet at tage en test? 

Anmeld Citér

29. september 2018

Lmomtobe

Sand89 skriver:

Jeg har i følge mig selv alle symptomer og er forsinket med min menstraution - men tester negativt 

Har du prøvet at tage en test? 

Nej, ikke endnu. Ifølge alt det jeg har læst, er det stadig for tidligt at tage en test - men jeg er ved at blive skør 

Anmeld Citér

29. september 2018

Sand89

Står i samme situation (ca) er ved at blive skør af at vente og jeg tester negativt men har alle symptomer ... Mine bryster er tunge, ømme og de blevet mørkere. Føler mens lignede smerter men sådan nu i over en uge ca... og tisser hele tiden... men intet 

Så hvis du har den tålmodighed så vent gerne lidt 

Jeg venter også nu bare 

Men  alt jeg kan så for du er 

Anmeld Citér

1. oktober 2018

kajs1512

Jeg har i perioder også ømme brystvorter uden at være gravid. Jeg tror det er i forbindelse med ægløsning og måske menstruation, men er ikke sikker 

Anmeld Citér

1. oktober 2018

Fitnessmom

Jeg havde voldsomt ømme brystvorter da jeg var gravid. Det var det første tegn der fik mig til at tage en test, og den var god nok :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.