Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så for søren da, jeg syntes jeg kan læse på overskrifterne at jeres elskede Noam røg samme vej som Basim i aften
heldigt at DIF stadig er med, så NoOne stadig kan savle...hmmm, det kan ikke vare længe før han får samme tur!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: så for søren da, jeg syntes jeg kan læse på overskrifterne at jeres elskede Noam røg samme vej som Basim i aften heldigt at DIF stadig er med, så NoOne stadig kan savle...hmmm, det kan ikke vare længe før han får samme tur!
AAAAHAHAHA !!!
Men heldigvis så holdte vores Noam jo længere tid , end den lille Basim Dif har mistet sin charme .. Der er bare noget over den der pande der glimter af sved, som jeg ikke kan klare
Arh ikke mere vild med dans til mig i denne omgang..ik uden min noam....snøft snøft snøft... Men ku sku godt se han ikke var nogen danse trold... øv øv...
Feluca09 skriver: Arh ikke mere vild med dans til mig i denne omgang..ik uden min noam....snøft snøft snøft... Men ku sku godt se han ikke var nogen danse trold... øv øv...
gider heller ikke se det mere nu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128