Hej derude 
Jeg håber der sidder en eller flere, som kan hjælpe mig med, hvad jeg skal gøre, da det ikke er lykkes mig at komme igennem til min læge. Jeg har vedhæftet to billeder af min armhule, hvor jeg nu i snart en uge har haft en stor, hård kugle under huden, cirka på størrelse med en ært (det kan være lidt svært at se, men størrelsen kan fornemmes på billedet tager skråt for). Jeg har ikke vidst hvad det var, men tænkte at det måske kunne være en bums. Det tænker jeg nu ikke længere, da der ikke er nogen “åbning” og kuglen er vokset lidt.. her til morgen så jeg så, at den tilmed har spredt sig
Ved siden af den store “kugle”, er der nu en mindre, cirka 1/3 af størrelsen, og der er ligeledes kommet to meget mindre ved siden af dem.. Jeg tænker om det kan være en byld? Har aldrig haft sådan en før, men de kan vel sprede sig? Og hvad pokker stiller man op med det her? Det er ømt og jeg frygter da, at hele armhulen snart er ramt af de her store kugler...
Håber I kan hjælpe mig til at finde ud af, hvad det mon kan være, samt at I kan fortælle mig, om jeg skal forsøge mig med lægen igen i morgen 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér