Hjælp, er det bylder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.122 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2018

Anonym trådstarter

Hej derude

Jeg håber der sidder en eller flere, som kan hjælpe mig med, hvad jeg skal gøre, da det ikke er lykkes mig at komme igennem til min læge. Jeg har vedhæftet to billeder af min armhule, hvor jeg nu i snart en uge har haft en stor, hård kugle under huden, cirka på størrelse med en ært (det kan være lidt svært at se, men størrelsen kan fornemmes på billedet tager skråt for). Jeg har ikke vidst hvad det var, men tænkte at det måske kunne være en bums. Det tænker jeg nu ikke længere, da der ikke er nogen “åbning” og kuglen er vokset lidt.. her til morgen så jeg så, at den tilmed har spredt sig  

Ved siden af den store “kugle”, er der nu en mindre, cirka 1/3 af størrelsen, og der er ligeledes kommet to meget mindre ved siden af dem.. Jeg tænker om det kan være en byld? Har aldrig haft sådan en før, men de kan vel sprede sig? Og hvad pokker stiller man op med det her? Det er ømt og jeg frygter da, at hele armhulen snart er ramt af de her store kugler... 

Håber I kan hjælpe mig til at finde ud af, hvad det mon kan være, samt at I kan fortælle mig, om jeg skal forsøge mig med lægen igen i morgen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2018

Babilooo

Har du været til læge. Jeg ville ikke spørge her men en fagperson. 

Gå til lægen - god bedring

Anmeld Citér

27. september 2018

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Sådan en har jeg også lige haft.. de gav mig først  noget creme jeg skulle smøre med i 10 dage det hjalp intet!! Så gik jeg til lægen igen, og så fik jeg noget stærkt antibiotika , som tog det.. det gjorde så ondt i min armhule, jeg dårligt kunne bruge armen.. 

Anmeld Citér

27. september 2018

Tommelise

Jeg ville også kontakte lægen, så du kan få en fagmands vurdering og den rigtige behandling.

Anmeld Citér

27. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej derude

Jeg håber der sidder en eller flere, som kan hjælpe mig med, hvad jeg skal gøre, da det ikke er lykkes mig at komme igennem til min læge. Jeg har vedhæftet to billeder af min armhule, hvor jeg nu i snart en uge har haft en stor, hård kugle under huden, cirka på størrelse med en ært (det kan være lidt svært at se, men størrelsen kan fornemmes på billedet tager skråt for). Jeg har ikke vidst hvad det var, men tænkte at det måske kunne være en bums. Det tænker jeg nu ikke længere, da der ikke er nogen “åbning” og kuglen er vokset lidt.. her til morgen så jeg så, at den tilmed har spredt sig  

Ved siden af den store “kugle”, er der nu en mindre, cirka 1/3 af størrelsen, og der er ligeledes kommet to meget mindre ved siden af dem.. Jeg tænker om det kan være en byld? Har aldrig haft sådan en før, men de kan vel sprede sig? Og hvad pokker stiller man op med det her? Det er ømt og jeg frygter da, at hele armhulen snart er ramt af de her store kugler... 

Håber I kan hjælpe mig til at finde ud af, hvad det mon kan være, samt at I kan fortælle mig, om jeg skal forsøge mig med lægen igen i morgen 

Det ligner meget bylder. Er dagligt plaget af dem forskellige steder på kroppen. 

Anmeld Citér

27. september 2018

nilletøz

Det kunne godt ligne bylder..

su må til lægen, med det.. 

har du den tit??

jeg har fået konstateret hidrosadenits som er en konisk sygdom.. 

http://hidrosadenitis.dk/home/fakta-om-hs/hvad-er-hs-hidrosadentis-suppurativa/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.