MorTil2Ugler skriver:
Jeg står i den situation hvor jeg synes det er en smule stressende at skulle finde ud af hvad vi skal have til aftensmad hver dag, samtidig med det også er mig der skal stå for vores madindkøb, så vi overvejer nu måltidskasser.
Jeg har siddet og kigget lidt igennem mulighederne på nemtmåltid.dk hvor jeg har prøvet at link slettet. der passer til vores lille familie - Her er der virkelig mange muligheder, og jeg ved ikke rigtig hvilken leverandør jeg skal satse på at starte ud med. Er der nogle der kan anbefale nogle eller har gode/dårlige erfaringer med nogle typer af måltidskasser?
På forhånd tak
Mvh
Jeannie
Vi skifter ml. Skagenfood og Aarstiderne. Vi får levering til 4 dage én gang om ugen. Skagenfood har virkelig lækre fisk (vi kører primært Go Green eller vegetar) mens de har for få grøntsager. Der er tit frugt med som en salat. Omvendt er Aarstiderne virkelig gode på grøntsagerne. Der er bare meget (virkelig meget) kål i perioder. Og stegt spidskål*mange kommer til at kede mig. Derfor skifter vi mellem dem.
Vi får leveret varer fra Coop.dk og jeg har set, at de endelig har fået en økologisk madkasse. Så den prøver vi nok af snart.
Vi vælger måltidskasser pga. det er nemt. Jeg gider ikke madplaner, jeg skal tage stilling til. Heller ej bruge 2 timer af min weekend/en aften på at handle, så derfor får vi varer bragt til døren. I måltidskasserne er alt afmålt, det er varierende, det er økologisk, det bliver bragt til min dør og alt til måltidet er med.
Vi bruger 25/30 minutter på at lave maden. Fra bunden. En gang i mellem er der længere tilberedningstid og så planlægger vi efter det.
Fælles er, at både Skagenfood og Aarstiderne har virkelig god kundeservice.
Vh.
Anmeld
Citér