Er det ikke lidt mærkeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.531 visninger
10 svar
4 synes godt om
24. september 2018

Anonym trådstarter

Okay, ved godt jeg går lidt i selvsving lige nu. Men min kæreste gør ikke sådan skide meget ud af sig selv, når vi er hjemme. Og fred være med det, hjemme er hygge! Men her til morgen, hvor han skal på studie hele dagen har han taget sit smarteste tøj på, taget parfume på.. Spurgte ham til parfumen og han sagde, det var for min skyld. Men det giver ikke mening for mig, for han bruger den ikke de dage han bare er hjemme, og han er jo ude hele dagen i dag. Og da jeg så skal på WC efter han er gået, så ser jeg, at han har trimmet sig forneden (hårene lå i toilettet) inden han gik i bad.  Lader jeg min fantasi løbe af med mig her, er det total uskyldigt eller? Vi havde sex i aftes, så tænker jo ikke, at han mangler noget på den front. Men han gør ikke alt det der ud af sig selv, når han er hjemme med mig.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2018

ChesireKitty

Jeg er altså også totalt ulækker når jeg bare er derhjemme - også selvom min mand er hjemme sammen med mig. Det er ikke engang altid jeg gider at børste tænder eller skifte sokker.

Men når jeg skal ud af huset, så barberer jeg alting, tager "pænt" (jeg har tit fået af vide at jeg klæder mig som en blind hippie) tøj på, sætter håret pænt op og tager doedorant og parafume på.
Somme tider bruger jeg endda også make up og det er netop fordi min mand godt kan lide når jeg gør lidt ektra ud af mig selv. Og det er som regel på hverdage at jeg gør det, så han ser det først når han kommer hjem fra arbejde.

Anmeld Citér

24. september 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Mine alarm klokker ville ringe ret så højt.

Netop den adfærd,er som regel den adfærd der ændres først ved utroskab.

Hvis min partner altid ligner udskidt æblegrød der hjemme,ja så forventer jeg det,er sådan han bare ser ud,uagtet hvor han skal hen.

Det var ikke gået ubemærket hen,her på matriklen.

Anmeld Citér

24. september 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg ville slappe helt af.... måske spørge om, han ikke også ville gøre lidt ekstra i hverdagen, hvis det betyder noget for dig. 

Men jeg går altså også all-in når jeg skal ud af døren, hvis jeg har gået hjemme og været lidt harsk i et par dage. Også med barbering 

Anmeld Citér

24. september 2018

Baby17

Min mand har et arbejde, hvor dresscoden er pæne bukser og skjorte hver dag. Han ser vildt godt ud, hver morgen når han tager ud af døren.

Det første han gør, når man kommer hjem sidst på dagen, er at gå ind og tage hans 10 år gamle jogging bukser på  Jeg har gået på barsel i et år nu, og ærligt kan jeg gå med den samme 'slaske' kjole i 4 dage hvis vi ikke rigtig skal ud af døren. Når jeg så skal ud, ser jeg altså også ordentlig ud, pænt(og rent) tøj og make up.

Hvis din mand ALDRIG gør noget ud af sig selv, kan jeg godt forstå du tænker det er mærkeligt. Men så må du jo spørge ham.

Anmeld Citér

24. september 2018

Anonym trådstarter

Har snakket med sig. Det var ikke hår for neden, det var hans hår under armene der var i toilettet. Han sendte endda fotografisk bevis    han synes han lugter for hurtigt af sved, når han har hår under armene, og han ville ikke ordne det i håndvasken for ikke at stoppe den til.

Og så sagde han, at han nok skulle blive bedre til at gøre noget ud af sig selv herhjemme.. 

Åha. Det er bare så sårbart at elske nogen så højt, jeg kan ikke give min blinde tillid, for hvis jeg lader paraderne ned, stiger risikoen for at jeg går helt ned, hvis han svigter mig en dag.. 

Anmeld Citér

24. september 2018

B&J

Anonym skriver:

Har snakket med sig. Det var ikke hår for neden, det var hans hår under armene der var i toilettet. Han sendte endda fotografisk bevis    han synes han lugter for hurtigt af sved, når han har hår under armene, og han ville ikke ordne det i håndvasken for ikke at stoppe den til.

Og så sagde han, at han nok skulle blive bedre til at gøre noget ud af sig selv herhjemme.. 

Åha. Det er bare så sårbart at elske nogen så højt, jeg kan ikke give min blinde tillid, for hvis jeg lader paraderne ned, stiger risikoen for at jeg går helt ned, hvis han svigter mig en dag.. 

Stol på din partner selv om det er kan være svært, men fedt han sendte dig beviser.

tror mange ligner lort undskyld når de er der hjemme

og især mig ingen make up totalt afslappende tøj kun lidt Roll on

Når jeg tager på job make up håret sat tøj i høj klasse arbejder i tøj butik

Anmeld Citér

24. september 2018

Skrukkie

Hvor er du sej at du faktisk siger det til ham! 

Anmeld Citér

24. september 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det er jo egentlig en lidt interessant snak at mange (inkl mig selv) måske nok går lidt lovligt afslappet til den derhjemme. Selvfølgelig skal man kunne slappe af der hvor man bor, men det er jo også for ens partner at man bør sig mest attraktiv ud. 

Anmeld Citér

24. september 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Okay, ved godt jeg går lidt i selvsving lige nu. Men min kæreste gør ikke sådan skide meget ud af sig selv, når vi er hjemme. Og fred være med det, hjemme er hygge! Men her til morgen, hvor han skal på studie hele dagen har han taget sit smarteste tøj på, taget parfume på.. Spurgte ham til parfumen og han sagde, det var for min skyld. Men det giver ikke mening for mig, for han bruger den ikke de dage han bare er hjemme, og han er jo ude hele dagen i dag. Og da jeg så skal på WC efter han er gået, så ser jeg, at han har trimmet sig forneden (hårene lå i toilettet) inden han gik i bad.  Lader jeg min fantasi løbe af med mig her, er det total uskyldigt eller? Vi havde sex i aftes, så tænker jo ikke, at han mangler noget på den front. Men han gør ikke alt det der ud af sig selv, når han er hjemme med mig.. 

Kommer an på hvornår han startede på skolen og hvor længe det har stået på i forhold til det. 

Hvis han lige er startet og det har været sådan fra dag 1. Så nej. Så synes jeg du ser spøgelser. 

Meb hvis han har gået der nogen tid og det først er pludseligt er opstået ville jeg nok også finde det underlig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.