Blevet stukket/bidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. september 2018

FruHimmelblå-86

Profilbillede for FruHimmelblå-86

Opdagede en hel del stik/bid på min søn her til aften, da han skulle i seng. De var der ikke imorges. Han har vel omkring 20 af dem og de er vel omkring 5cm i diameter.

Er der nogen, der ved hvad det kan være?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Det kunne godt lidt ligne flue-bid.. De der små fluer, som er en smule større end banan/døgnfluer, de bider.. Kan ikke huske, hvad de hedder.. Men jeg bliver også ofte bidt, og der er altid mere end ét bid..
Og ellers lopper, hvis I har dyr?

Anmeld Citér

23. september 2018

FruHimmelblå-86

Profilbillede for FruHimmelblå-86
Unicorn1 skriver:

Det kunne godt lidt ligne flue-bid.. De der små fluer, som er en smule større end banan/døgnfluer, de bider.. Kan ikke huske, hvad de hedder.. Men jeg bliver også ofte bidt, og der er altid mere end ét bid..
Og ellers lopper, hvis I har dyr?

Dem kender jeg ikke

Vi har høns i haven, hvis det ‘tæller’? Men ingen af os andre har nogen stik/bid? 

Anmeld Citér

24. september 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
FruHimmelblå-86 skriver:

Dem kender jeg ikke

Vi har høns i haven, hvis det ‘tæller’? Men ingen af os andre har nogen stik/bid? 

Det kan sagtens komme fra hønsene.. Eller som sagt fra de der fluer..
Vores katte har lige haft lopper, og jeg er den eneste, der er blevet bidt af dem.. Min kæreste slap..
Og i sommers blev jeg også nærmest ædt op af de der fluer, mens min kæreste kun lige fik 1-2 bid..
Tror det kommer an på lugten af blodet ..

Men prøv at læg mærke til, om I har mange af de der små fluer i enten haven eller huset.. Hvis der er nogle, så er det nok dem, for de er bare hidsige.. De er ikke meget større end døgnfluer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.