chokoladekage eller lagkage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

tascia

kan se at rigtig mange laver deres kager af chokoladekage, er det slet ikke andre end mig som laver med lagkagebunde?

har en gang lavet med chokoladekage, og synes den bliver noget mere tung end hvis man laver med lagkagebunde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Lone Jakobsen

jeg lavede en med lagkage bunde... men synes den bliver bedre fx med en sandkage.

Anmeld

16. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tascia skriver:

kan se at rigtig mange laver deres kager af chokoladekage, er det slet ikke andre end mig som laver med lagkagebunde?

har en gang lavet med chokoladekage, og synes den bliver noget mere tung end hvis man laver med lagkagebunde!

LAGKAGE LAGKAGE!!!!

Man skal da helt sikkert lave lagkager!! Altid

Anmeld

16. oktober 2009

mariamiss6

hehe, jeg har endnu kun lavet dem med Amo chokoladekager.... Jeg eeeeeelsker chokoladekage hehe...

Anmeld

16. oktober 2009

tascia

Zafir skriver:

LAGKAGE LAGKAGE!!!!

Man skal da helt sikkert lave lagkager!! Altid

bagt selv bundene i dag (køber normalt hos bageren) og de blev
S U P E R gode og de var rigtig nemme (og meget billigere).

Anmeld

16. oktober 2009

tascia

mariamiss6 skriver:

hehe, jeg har endnu kun lavet dem med Amo chokoladekager.... Jeg eeeeeelsker chokoladekage hehe...

du skal prøve det andet, det rigtig godt!

Anmeld

16. oktober 2009

Moderator

tascia skriver:

bagt selv bundene i dag (køber normalt hos bageren) og de blev
S U P E R gode og de var rigtig nemme (og meget billigere).

Jeg er holdt op med at bruge sådan nogen 'lagkagebunde', men bare kage, som jeg skærer igennem og laver lagkager af Så kan man variere det lidt mere.

Men resultatet ender med en lagkage

Anmeld

16. oktober 2009

tascia

Zafir skriver:

Jeg er holdt op med at bruge sådan nogen 'lagkagebunde', men bare kage, som jeg skærer igennem og laver lagkager af Så kan man variere det lidt mere.

Men resultatet ender med en lagkage

det kan man også sagtens, tror jeg har en opskrift liggende på en drømmekagebund/kage!

men dem jeg lavede i dag var rigtige bunde, men havde puttet lidt citronskal i, lækkert lækkert..

Anmeld

16. oktober 2009

Moderator

tascia skriver:

det kan man også sagtens, tror jeg har en opskrift liggende på en drømmekagebund/kage!

men dem jeg lavede i dag var rigtige bunde, men havde puttet lidt citronskal i, lækkert lækkert..

PRÆCIS

Jeg skal prøve at lave cupcakes, som små-bitte-drømmekager i morgen Jeg har købt de der silikone cupcakes forme i fakta i funky farver...

Anmeld

16. oktober 2009

tascia

Zafir skriver:

PRÆCIS

Jeg skal prøve at lave cupcakes, som små-bitte-drømmekager i morgen Jeg har købt de der silikone cupcakes forme i fakta i funky farver...

sådan nogle forme har jeg, og de er okay, men vil hellere bruge de store amerikanske papirsforme..

kan i øvrigt anbefale den opskrift jeg har lagt ind der hedder basis-kage! den er perfekt til cupcake og så tillader den at man kan give dem samg efter lyst. fx. har jeg lavt dem med banan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.