For ca 6 år siden kæbte vi et stort nedlagt landejendom, med masser af plads til min mand, vores 6 børn og vores hund
Min mands far har gennem årenes løb gået her (stort set hver dag), og hjulet med i standsættelse til bytte for at nogle at hans maskiner kunne stå i en af vores udbygninger og har også smidt lidt penge i det, for at hjælpe os færdig, du ved - en kasser skruer hist og her (men det løber jo også op) Og vi bliver aldrig færdig alligevel
Det sidste års tid er jeg begyndt at føle, at det ikke længere er mit og min mand sted, men min mands og hans far sted. Når det skal tage beslutninger om noget, er det dem der taler sammen, når der skal laves noget, er det dem der fixer det, når der skal hænges noget op, flyttes eller smides ud, er det dem der gør det - helt hen over hovedet på mig.
Min mands far går her HVER ENESTE DAG, flytter rundt på tingene som det passer ham, vader ind i stuehuset som det passer ham, osv osv.
I Onsdags sagde jeg STOP! Og fik egentlig indtrykket af, at det fattede de (især svigerfar), men han har stadig været her hver eneste dag og kom da også imorgs kl. 08.30 og er her endnu
Jeg kan ikke huske hvornår min mand og jeg sidst har spist morgenmad alene med vores børn, eller hvornår vi egentlig sidst har lavet noget sammen, det der ikke tid til med alle de projekter manden og hans far har sammen
Føler lidt jeg løber panden mod muren
Og hvad kan jeg egentlig tillade mig at være sur over, svigerfar hjælper os jo bare?! eller hvad?!
Anmeld
Citér