Ser i også noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
6 svar
1 synes godt om
22. september 2018

MT_2011

Godmorgen de damer 

Jeg har taget 2 teste på eftermiddagsurin, selvom jeg godt ved de skal testes på morgenurin. Den ene valmed test var negativ og den anden clear blue syntes jeg at jeg anede en meget svag krydsstreg. Men jeg har bare været bekymret for at jeg har bildt mig det ind.

Men igår aftes efter den negative valmed test tænkte jeg, at jeg ville tage en her i morgenurinen og var den negativ så ville jeg bare vente på min mens på onsdag. Og ja her til morgen syntes jeg der kommer en streg nr 2 men er det mig der igen kan se nr 2 og bilder mig det ind. Den så sådan her ud efter 3-4 min 

Jeg er så bange for min mens skal komme på onsdag, for jeg har ikke haft symptomer andet end jeg vågnede sidste lørdag om natten med store mave smerter og lige siden har haft meget luft i maven, som starter hverdag ved frokost tid og varer indtil jeg står op næste morgen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2018

Mom

Profilbillede for Mom
MT_2011 skriver:

Godmorgen de damer 

Jeg har taget 2 teste på eftermiddagsurin, selvom jeg godt ved de skal testes på morgenurin. Den ene valmed test var negativ og den anden clear blue syntes jeg at jeg anede en meget svag krydsstreg. Men jeg har bare været bekymret for at jeg har bildt mig det ind.

Men igår aftes efter den negative valmed test tænkte jeg, at jeg ville tage en her i morgenurinen og var den negativ så ville jeg bare vente på min mens på onsdag. Og ja her til morgen syntes jeg der kommer en streg nr 2 men er det mig der igen kan se nr 2 og bilder mig det ind. Den så sådan her ud efter 3-4 min 

Jeg er så bange for min mens skal komme på onsdag, for jeg har ikke haft symptomer andet end jeg vågnede sidste lørdag om natten med store mave smerter og lige siden har haft meget luft i maven, som starter hverdag ved frokost tid og varer indtil jeg står op næste morgen. 

Selvom billedet er utydeligt, så syntes jeg godt at jeg kan se 2 streger.

Anmeld Citér

22. september 2018

MT_2011

Mom skriver:

Selvom billedet er utydeligt, så syntes jeg godt at jeg kan se 2 streger.

Hvor er jeg glad for det ikke er mig som er helt skør 

nu håber jeg inderligt den holder 

Anmeld Citér

22. september 2018

Fitmommyherning

Den er positiv

Anmeld Citér

22. september 2018

Rockertand

MT_2011 skriver:

Godmorgen de damer 

Bonusinfo: graviditetsteste SKAL ikke tages på morgenurin, der er rigtig mange, der tester bedst på eftermiddags-/aftenurin.

Anmeld Citér

22. september 2018

Christabelle

Jeg kan godt se en streg  

Anmeld Citér

22. september 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Jeg kan se 2 streger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.