brækket haleben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.714 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

sarahb

kan man gå hvis man har brækket haleben.???
Er lige faldet på trapperne og faldt direkte på hale benet og gled ned på halebenet. jeg har Smerter avvv og kan næsten ikk sidde, mem kan gå men det gør nas at gå på trapperne.
Hjælp??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

malou

sarahb skriver:

Er lige faldet på trapperne og faldt direkte på hale benet og gled ned på halebenet. jeg har Smerter avvv og kan næsten ikk sidde, mem kan gå men det gør nas at gå på trapperne.
Hjælp??

øh.... det mener jeg ikke man kan... gå altså!! jeg havde en veninde på rideskolen der faldt af på spring banen og smadrede sit haleben og hun blev da hentet af ambulancen og kunne ikke gå....

ej.. hvor er det da også bare uheldigt!!!!

knus til dig

Anmeld

16. oktober 2009

S.L.S

Du kan sagtens gå.. brækkede mit på en kælketur for mange år siden... men der er mange smerter ved det desværre.. og der bliver ikke gjort noget ved det, da det skal hele af sig selv.. så kan du få hjælp til tunge ting med løft osv så anbefaler jeg det :-)

er du selvfølgelig i tvivl så kontakt lægen..

håber det hjalp lidt på dit spørgsmål

;-)

Anmeld

16. oktober 2009

ønskebørn74

sarahb skriver:

Hjælp??

Jeg kunne godt gå anden gang mit røg... Men av hvor det gjorde ondt...

Anmeld

16. oktober 2009

sarahb

oki, men hvordan ved jeg det er brækket?? skal jeg tage til læge, vagtlæge skadestue ???? eller..

Anmeld

16. oktober 2009

S.L.S

du er ikke i tvivl hvis du ikke kan sidde rigtigt på en stol eller bukke dig uden luften bliver slået ud af dig.. men prøv vagtlægen, selvom han jo nok bare henviser til egen læge.. typisk

Anmeld

16. oktober 2009

sarahb

kan godt bukke mig men kan ikk sidde lige overhoved...skal ligge på siden eller sidde helt om på siden

Anmeld

16. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jeg ville vente til mandag og så ringe til lægen... oftest er det forstuvet... men det kan gøre ondt meget længe

Anmeld

16. oktober 2009

sarahb

det gør jeg, skal arbejde i butikken i morgen kl.11 det må jeg nok lige overveje...

Anmeld

16. oktober 2009

Diana...

av hvor træls, jeg aner intet om det, men ville da lige sige god bedrig og håber det snart er ovre igen

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.