Positiv test men har pletblødt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
19 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg havde en positiv ægløsnings test forrige torsdag dvs. For 14 dage siden.  Min cyklus er fast på 35 dage og skulle være kommet igår. Jeg har lidt små pletblødning siden i søndags. Jeg tog denne her i dag...... tænker at jeg måske har fanget en bio.! Øv øv. Hvad tænker i? Testen er taget på tynd eftermiddags urin..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2018

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Test igen om 2-3 dage. Husk at brug samme slags test. Hvis den blir kraftigere i stregen så er du gravid sådan rigtigt

Anmeld Citér

13. september 2018

Camillos

Anonym skriver:

Jeg havde en positiv ægløsnings test forrige torsdag dvs. For 14 dage siden.  Min cyklus er fast på 35 dage og skulle være kommet igår. Jeg har lidt små pletblødning siden i søndags. Jeg tog denne her i dag...... tænker at jeg måske har fanget en bio.! Øv øv. Hvad tænker i? Testen er taget på tynd eftermiddags urin..

Jeg har pletblødt under begge mine graviditeter... Den ser vældig positiv ud... Krydser fingre for dig.. Forsigtigt tillykke! 

Anmeld Citér

14. september 2018

Anonym trådstarter

Tak for dit positive svar Camilla.

desværre har min test ikke udviklet sig siden igår.  Men har dog ikke pletblødt hverken igår og i dag... 

Anmeld Citér

14. september 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

desværre har min test ikke udviklet sig siden igår.  Men har dog ikke pletblødt hverken igår og i dag... 

Jeg syntes den test er for positiv til at være en bio. Jeg tør godt sige tillykke, du er gravid. Tag en test i næste uge. Og hvis du ikke pletbløder mere, så ringer du til lægen og bestiller tid til 1.ste graviditetsundersøgelse 

Anmeld Citér

14. september 2018

Camillos

Anonym skriver:

Det ser da bestemt ud somom den har udviklet sig  tør godt sige tillykke og dejligt pletblødningen er overstået 

Anmeld Citér

14. september 2018

Camillos

Camillos skriver:

Det ser da bestemt ud somom den har udviklet sig  tør godt sige tillykke og dejligt pletblødningen er overstået 

Mine så sådan ud i udvikling ved sidste graviditet og jeg teste de fra 4+1..

Anmeld Citér

14. september 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Synes stadig man kan ane lidt gulligt/brunligt farve i mit udflåd.. jeg må vist bare se tiden an. Tak fordi du tog dig tid til at svare. 

Anmeld Citér

14. september 2018

Camillos

Anonym skriver:

Synes stadig man kan ane lidt gulligt/brunligt farve i mit udflåd.. jeg må vist bare se tiden an. Tak fordi du tog dig tid til at svare. 

Du er jo også omkring hvor du normalt ville få din mens  kroppen skal lige vænne dig til det

Anmeld Citér

14. september 2018

Anonym trådstarter

Hcg var kun på 157:/ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.