Deltidssygemelding fra studie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2018

Anonym trådstarter

Ja jeg håber om nogle har lidt erfaringer, så jeg måske kan få det lidt bedre med det

Sagen er at jeg i sommeren blev kylet af en hest to gange på en uge. Første gang med mindre hjernerystelse og gennemtæsket krop, anden gang blev jeg slået bevidstløs med kramper, hukommelsestab osv. Så det var en ALVORLIG hjernerystelse

Her 1 måned efter lider jeg meget efter det, og var idag til lægen som anbefalede deltids sygemelding fra mit studie. Jeg læser til dyrlæge, så det er rimelig krævende studie..

Men kan mærke det et stort nederlag og er så ulykkelig. Men vi er 1,5 uge inden i året og jeg er mega bagud fordi jeg ikke kan læse da jeg er dårlig.. 

Så nu må jeg have lidt fakta omkring det.. hvordan fungere det? Jeg tænker jo straks hvornår jeg så skal fuldføre de fag jeg misser. Og har bachelor skrivning til sommer, vil de påvirke det? For jeg VIL skrive med min planlagte bachelormakker vi har læst sammen hele studiet og været frivillig i praktik for at få et godt grundlag for en bachelor 

Og hvad med min su? 

Jeg ringer selvfølgelig også til studievejledningen, men de har først tlf tid kl 16 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.