Pas på I skønne mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

malou

Ihhh faldt lige over hende her... nogle synes frækt... andre ville sige... oh my god...- så tøser pas på trusserne 

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Sees

malou skriver:

Ihhh faldt lige over hende her... nogle synes frækt... andre ville sige... oh my god...- så tøser pas på trusserne 

knus malou

AAAAHAHAHAHA !!!!
Aiij, det må hun være træt af - Og hun må sgu da fryse sin lille popo

Anmeld

16. oktober 2009

malou

NoOne skriver:

AAAAHAHAHAHA !!!!
Aiij, det må hun være træt af - Og hun må sgu da fryse sin lille popo

ja der må da være noget seriøst galt med klapvognen siden hun kan sidde sådan ud i det blå....

knus

Anmeld

16. oktober 2009

Diana...

Ha ha hvor kikset

Anmeld

16. oktober 2009

Ayasmor

malou skriver:

ja der må da være noget seriøst galt med klapvognen siden hun kan sidde sådan ud i det blå....

knus

forstår heller ikke hvordan hun ikke kan mræke det.. læg mærke til den tykke jakke, og huen.. altså ikke helt så varmt vejr..

Anmeld

16. oktober 2009

sbs78

Ha ha sådan en mor er der over på vores datters skole  Min mand var dybt forarget, den morgen hvor vi mødte denne mor, med r... lige i vejret. " Ja hun kunne da lige dække sig lidt til" Nå vi har jo hver vores smag

Anmeld

16. oktober 2009

4xGreve

viste min mand billedet (ved ikke lige hvor klogt det var af mig)

han fniser, rynker panden, også spøger jeg ham om han syntes det er hot eller oh my god, og dertil svare han at det var da underligt  ha ha...

Vil sige at det der kunne jeg aldrif finde på, min mand og jeg skal her til nov. ud og bruge datters børnepenge på at jeg kan få noget tøj (til når jeg skal starte på skole til jan) hvor jeg lige præcis ikke gør det der, for det gør jeg i mange af mine cowboy bukser og jeg har valgt at smide dem til genbrug mm. for det kan jeg simpelhen ikke gå i, jeg er mor ja, men vil stadig gerne ha smart tøj men med stil ikke med popo...

Anmeld

16. oktober 2009

Miamaja

HAhaha!! Jeg har faktisk et billede som dette, jeg insisterede paa min mand smug tog for mig, fordi det saa vildt sjovt ud. det var da vi var paa festival sidste maaned og der sad en kvinde og viste en stor ROD g-streng til hele verdenen....  Jeg skal se om jeg kan finde det

Jeg er ret sikker paa at alle de maend som man gerne vil ha' man synes er sexet, IKKE synes det er specielt sexet at vise g-streng paa den maade. det har ihvertfald vaere min oplevelse.

Anmeld

16. oktober 2009

Miamaja

sbs78 skriver:

Ha ha sådan en mor er der over på vores datters skole  Min mand var dybt forarget, den morgen hvor vi mødte denne mor, med r... lige i vejret. " Ja hun kunne da lige dække sig lidt til" Nå vi har jo hver vores smag

hahahaha.. ja, kan liige se det for mig. hvor pinligt.

Anmeld

16. oktober 2009

Miamaja

WiitrioeN skriver:

viste min mand billedet (ved ikke lige hvor klogt det var af mig)

han fniser, rynker panden, også spøger jeg ham om han syntes det er hot eller oh my god, og dertil svare han at det var da underligt  ha ha...

Vil sige at det der kunne jeg aldrif finde på, min mand og jeg skal her til nov. ud og bruge datters børnepenge på at jeg kan få noget tøj (til når jeg skal starte på skole til jan) hvor jeg lige præcis ikke gør det der, for det gør jeg i mange af mine cowboy bukser og jeg har valgt at smide dem til genbrug mm. for det kan jeg simpelhen ikke gå i, jeg er mor ja, men vil stadig gerne ha smart tøj men med stil ikke med popo...

jamen det er jo ogsaa besvaerligt at finde nok talje i denne tids lavtaljede jeans mode, maa jeg nok sige!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.