Billigt internet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

wamse

Da vi skal se på alle poster på budgettet, og spare hvor spares kan, kunne jeg godt tænke mig at høre om jeres forslag til billig internet. Vi har nu Cybercity (det hedder noget andet nu, men kan ikke huske navnet) Det er med fastnet, men det kan vi godt undvære. Vi betaler ca. 500,- i måneden for det. Hvem har i der er billigere?? Ved godt hastigheden spiller ind på prisen, men bare kom med nogle ideer, så finder vi ud af, hvor langt ned i hastighed vi evt vil gå ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Jordbærpigen

Da vi skal se på alle poster på budgettet, og spare hvor spares kan, kunne jeg godt tænke mig at høre om jeres forslag til billig internet. Vi har nu Cybercity (det hedder noget andet nu, men kan ikke huske navnet) Det er med fastnet, men det kan vi godt undvære. Vi betaler ca. 500,- i måneden for det. Hvem har i der er billigere?? Ved godt hastigheden spiller ind på prisen, men bare kom med nogle ideer, så finder vi ud af, hvor langt ned i hastighed vi evt vil gå ned

Hvordan kan det være at du betaler SÅ meget om måneden for Telenor (cybercity)?

Vi giver kun 179 om måneden for internet og 99 kr. for telefoni oveni + 29 for vis nr. hos Telenor

Hos Telenor kan du få internet fra 169 til 299 kr. om måneden.

Anmeld

16. oktober 2009

oo

vi giver 229 kr om måneden for 5 Mbit/768 kbit hos Telmore. vi har så købt sådan en router så vi har trådløst netværk i hele hytten vi har ikke fastnettelefoni.

Anmeld

16. oktober 2009

malou

uhhhh 500?? vildt... det er dyrt synes jeg. Nu ved jeg godt jeg bor i sverige bla bla bla men vi giver149 se,kr for 24 mb.. men da jeg boede i Kbh gav jeg over huslejen til kabelnettet kun 100 kr pr md men der var hastigheden lige til at lukke op og s i 

knus malou

Anmeld

16. oktober 2009

Vingummien

Yousee er fint nok. men igen som du siger det kommer an på hastigheden,. men vi giver 1000kr for 3 mdr og vores hastighed 12/1mbit hvis det siger dig noget gør det ikke ved mig spurgte kæresten hehe.

Men mener de starter ved 149kr

Anmeld

16. oktober 2009

wamse

Jane84 skriver:

Hvordan kan det være at du betaler SÅ meget om måneden for Telenor (cybercity)?

Vi giver kun 179 om måneden for internet og 99 kr. for telefoni oveni + 29 for vis nr. hos Telenor

Hos Telenor kan du få internet fra 169 til 299 kr. om måneden.

Mener jeg giver 269 for hastighed, så 99 for fastnet, og så er det forbrug der svinger en smule.

Anmeld

16. oktober 2009

Stineve

vi betaler 299 om måneden for 20Mbit hos fullrate...

Anmeld

17. oktober 2009

Mira0911

Vi har Telenor, og betaler 199,- Det er 10 et og andet...

Anmeld

17. oktober 2009

ekzunz

Vi betalter 249 (mener jeg) for 10 mb - og så 40 kr. pr. md. for fastnet - med frit forbrug til andre fastnet-numre.

Det er hos Fullrate. Det kan jo også fås billigere, så er hastigheden selvfølgelig bare lavere.

Anmeld

18. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

wamse skriver:

Call me- usb internet til kun 149,- pr mdr... for 10 GB

Telia- usb internet til 150,- pr mdr for 5GB

Telmore- usb internet til 160,- pr mdr for 5 GB

Derfor valgte jeg Call me, og har ikke fortrudt. Du kan tage computer og internet med over hele Danmark- super skønt.. OG billigt..

-Priserne: Kan ikke lige huske om jeg har fået byttet om på Telia og Telmore. Men Call me er i hvert fald rigtigt!!

Knus Louise - Der hader stramt budget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.