Åh det her er svært at forklare. Jeg har den her fantastiske kæreste, som jeg kognitivt ved, at jeg elsker virkelig højt. Jeg føler bare ikke rigtig noget for tiden. Når jeg skriver i denne tråd, er det ikke fordi, jeg overvejer at gå. Slet ikke! Vi har et virkelig dejligt forhold, vi passer godt sammen. Der er gensidig kærlighed, omsorg og respekt, vi er ligeværdige i hjemmet. Han er det mest fantastiske menneske, jeg kender. Vi skal giftes om et års tid, og det er det mest rigtige valg, jeg tror, jeg har truffet.
Så mit problem er jo altså, at jeg ikke MÆRKER det lige nu. Mærker ikke seksuelle lyster til ham. Har ikke lyst til at kysse eller fysisk nærvær. Vil nok beskrive det som det føles som om, at vi er gode samarbejdspartnere lige nu.
Vi har en baby på 9.5 måned, og jeg har to piger fra et tidligere forhold på 6 og 8. Jeg er klar over, at det at have stået med baby og sådan, og første fælles barn, kan lægge en dæmper på den romantiske del.
Men hvordan får vi det tilbage? Jeg ved jo, at jeg elsker ham, og at sommerfuglene og de lune følelser er derinde et sted. Jeg er ikke bange for, at vi permanent er blevet mere venner end kærester. Han har i øvrigt stadig de lune følelser, det er mig, der mangler det pt.
Har i nogen gode råd? Han er den, som jeg ønsker at blive gammel med, så vil rigtig gerne løse det her 
Anmeld
Citér