Diarré 1 uge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. september 2018

Anonym trådstarter

Min datter på 3 mdr har den seneste uge haft diarré. I tirsdags blev hun indlagt på børneafdelingen da hun var oppe på 16 bleer på 24 timer, de sagde hun ikke var dehydreret og hendes værdier var fine. Hendes normale afførings mønster har været 1 - 2 bleer hver 2 dag. I fredags tænkte jeg det var ved at være forbi, da hendes afføring skiftede fra grøn til gul igen.. Men natten til søndag starter det forfra og hun har indtil nu haft 5 bleer bare Idag og afføringen er igen grøn. Hun ligger på 37,7 i tp Idag. Hun virker ikke sløv men forpint da hun har afføring hver gang hun lige er faldet i søvn og hun sover slet ikke det hun skal.

Jeg synes det virker somom hun har tabt sig... Og jeg har forsøgt at få fat i sundheds plejersken. 

Det skal siges jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. Jeg ammer min 12 gange dagligt.. Og mange dage flere gange for at kunne følge med... 

Føler faktisk mine bryster aldrig når at producere mælk nok efterhånden..  Ved ikke hvad jeg skal gøre.. Lægen mener at så længe hun smiler og er glad og ikke er klattet er der ingen farer på færde.. Synes diarré i en uge er lang tid... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.