Hvad skal jeg gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
11 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg er i syv sind lige pt., så deler mine tanker. 

Jeg er alene med mine 2 børn. De er ikke så store endnu, men store nok til at være pænt selvstændige. 

Jeg har altid drømt om 3 børn, og selvom at jeg er alene, kan jeg ikke slippe denne drøm. 

Jeg har pladsen, tiden, overskuddet og økonomien til det, så det er slet ikke det der ligger til grund for mine tanker om ikke at følge mit hjerte. 

Det der ligger til grund for det, er en kombination af min alder ( vil nå at blive 41 før end den lille evt vil komme til verden), samt det meste af familien og venner ikke forstår min drøm overhovedet. De mener at jeg skal "nøjes" med de 2 fantastiske børn jeg har nu, og så glemme alt om tankerne om en mere. 

Har 1 veninde der fuldt forstår mine drømme, og bakker mig helt op omkring den. 

Ham der er far til min yngste, vil gerne være med på en lille mere, så er ikke fordi at jeg vil bruge donor ( ikke at der er noget galt i det overhovedet), så de 2 yngste vil kunne få samme far. 

Ville i springe ud i det, eller ville i følge familiens og de fleste venners holdning? 

Tænker stort set på det dagligt, og har derved pænt svært ved at slippe tanken. 

Ved godt, at I ikke kan råde mig til min beslutning, men er nok bare lidt nysgerrig på hvad andre ville have valgt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg synes bare at du skal springe ud i det - hvis det er det DU har lyst til 

Hvis du har en drøm om det, overskud til det og hvis far til den yngste er med på det - så gør det, det er hvad i har lyst til og “ski’e vær med” hvad andre tænker og synes om det - GO for it 

Jeg ville have gjort det 

Anmeld Citér

10. september 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Hmm altså den er en smule svær.. Jeg har også drømmen om 3 børn, og det lyder jo til, at du har alt det "praktiske" på plads.. Dog ville jeg nok alligevel vælge at droppe tanken pga. alderen.. Synes, at det er for sent at få børn (læs: det er MIN personlige mening, og jeg drømmer ikke).. Men jeg ved ikke 100%, hvad jeg ville gøre, før jeg stod i situationen desværre

Anmeld Citér

10. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er alene med mine 2 børn. De er ikke så store endnu, men store nok til at være pænt selvstændige. 

Jeg har altid drømt om 3 børn, og selvom at jeg er alene, kan jeg ikke slippe denne drøm. 

Jeg har pladsen, tiden, overskuddet og økonomien til det, så det er slet ikke det der ligger til grund for mine tanker om ikke at følge mit hjerte. 

Det der ligger til grund for det, er en kombination af min alder ( vil nå at blive 41 før end den lille evt vil komme til verden), samt det meste af familien og venner ikke forstår min drøm overhovedet. De mener at jeg skal "nøjes" med de 2 fantastiske børn jeg har nu, og så glemme alt om tankerne om en mere. 

Ham der er far til min yngste, vil gerne være med på en lille mere, så er ikke fordi at jeg vil bruge donor ( ikke at der er noget galt i det overhovedet), så de 2 yngste vil kunne få samme far. 

Ville i springe ud i det, eller ville i følge familiens og de fleste venners holdning? 

Ved godt, at I ikke kan råde mig til min beslutning, men er nok bare lidt nysgerrig på hvad andre ville have valgt. 

Jeg synes da helt klart at du skal springe ud i det. Du får en far til dit barn , som gerne vil være med i projektet og at kan er far til den yngste vil jeg blot se som endnu et plus. Så hop ud i det, følg dir hjerte. Hvad de andre tænker må du forsøge at være ligeglad med . Pøj pøj det. 

Anmeld Citér

10. september 2018

Carina:-)

Masser af kvinder får børn i 40erne . Så springcdu bare ud i det.

Anmeld Citér

10. september 2018

Skrukkie

Enig med de andre. Gør det. 

Men hvordan vil det foregå rent praktisk? Bliver han delefar til to? Skal I have sex? Hvis nu jeres forhold blomstrer igen, er du klar til det? Disse tanker og spørgsmål skal også besvares. 

Anmeld Citér

10. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville slippe tanken. Alene af den grund at jeg synes alderen er for høj til en lille ny. 

Det det er jo blot min grund til hvorfor jeg ikke ville. Og bare fordi jeg synes det er forkert betyder det ikke at du skal synes eller gøre det samme 

Anmeld Citér

10. september 2018

Christabelle

Jeg ville gøre det 

Anmeld Citér

10. september 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Sæt igang! 

Anmeld Citér

10. september 2018

Anonym

Unicorn1 skriver:

Hmm altså den er en smule svær.. Jeg har også drømmen om 3 børn, og det lyder jo til, at du har alt det "praktiske" på plads.. Dog ville jeg nok alligevel vælge at droppe tanken pga. alderen.. Synes, at det er for sent at få børn (læs: det er MIN personlige mening, og jeg drømmer ikke).. Men jeg ved ikke 100%, hvad jeg ville gøre, før jeg stod i situationen desværre

Jeg har nok samme holdning, desværre. 

Men igen, jeg blev også mor i starten af mit voksen liv. Altså meget tidligt. 

Jeg synes der er en god grund i sig selv at fertiliteten falder når man nå til 40'erne. 

Jeg kan hvert fald ikke forestille mig at ha en 10 årig når jeg er 50 år.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.