Jeg går rigtig meget og er har de sidste måneder intensiveret det. Jeg har været syg og tabt en del kilo og efterfølgende har jeg brugt gåture til at komme igang igang. Mit mål er 10000 skridt hver dag, men mit inderst inde mål er over 15000. Hvis ikke jeg når over det får jeg det skidt. Jeg lå som undervægtig på bmi efter sygdommen og ligger nu lige over da jeg har taget lidt på igen, men jeg har det skidt med at tage på og vil helst ikke. Keg elsker slik og har en rygrad som en regnorm så jeg undvære gerne et måltid og sjat spiser til aften hvis jeg har fået slik. Jeg har det skidt med det og føler jeg skal forbrænde det, så jeg laver simple motions øvelser herhjemme. For at manden ikke opdager jeg går så meget når han er hjemme skjuler jeg det ved konstant at rende og rydde op og frem og tilbage i huset som hvis jeg går efter noget. Jeg går sågår ud på toilettet for at lave øvelser. Jeg har hele tiden ondt i ben og fødder pga. Al den gåen rundt hele tiden. Jeg sidder næsten kun ned i længere tid om aftenen.
Jeg er konstant på afførende midler pga. Forstoppelse efter min sygdom men de virker ikke altid ordentligt så jeg er meget oppustet og så føler jeg mig endnu mere tyk og grim.
Jeg ved det er forkert men jeg kan ikke bryde det mønster jeg er kommet ind i. Jeg vil så gerne være slank og pæn...
Anmeld
Citér