Er det usundt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg går rigtig meget og er har de sidste måneder intensiveret det. Jeg har været syg og tabt en del kilo og efterfølgende har jeg brugt gåture til at komme igang igang. Mit mål er 10000 skridt hver dag, men mit inderst inde mål er over 15000. Hvis ikke jeg når over det får jeg det skidt. Jeg lå som undervægtig på bmi efter sygdommen og ligger nu lige over da jeg har taget lidt på igen, men jeg har det skidt med at tage på og vil helst ikke. Keg elsker slik og har en rygrad som en regnorm så jeg undvære gerne et måltid og sjat spiser til aften hvis jeg har fået slik. Jeg har det skidt med det og føler jeg skal forbrænde det, så jeg laver simple motions øvelser herhjemme. For at manden ikke opdager jeg går så meget når han er hjemme skjuler jeg det ved konstant at rende og rydde op og frem og tilbage i huset som hvis jeg går efter noget. Jeg går sågår ud på toilettet for at lave øvelser. Jeg har hele tiden ondt i ben og fødder pga. Al den gåen rundt hele tiden. Jeg sidder næsten kun ned i længere tid om aftenen.

Jeg er konstant på afførende midler pga. Forstoppelse efter min sygdom men de virker ikke altid ordentligt så jeg er meget oppustet og så føler jeg mig endnu mere tyk og grim. 

Jeg ved det er forkert men jeg kan ikke bryde det mønster jeg er kommet ind i. Jeg vil så gerne være slank og pæn...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

1. Luk op for posen overfor din kæreste. 

2. Søg hjælp hos din læge. 

❤️ Det lyder som en galopperende spiseforstyrrelse ❤️ 

Anmeld Citér

9. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

Dit spørgsmål i overskriften besvarer du selv glimrende i teksten - ja, det er meget usundt, det du kæmper imod - usundt for både psyken og kroppen. Du trænger til hjælp. Som ovenfor skrives - fortæl din kæreste, hvor galt det står til (mit bud er, at han godt ved det), og bed om hans støtte til at opsøge læge. Held og lykke med det hele, det venter en lang og sej kamp, men det er muligt at få det bedre!

Anmeld Citér

10. september 2018

Babilooo

Jep usundt som en i helvede... specielt der hvor du er på vej hen.

det der du beskriver er en spiseforstyrrelse.... det er en meget slem lidelse der skal tages alvorligt.

hiv fat i lægen .. ASAP 

og lad din mand se denne tråd.

Anmeld Citér

10. september 2018

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

jeg vil gerne men jeg kan ikke åbne op for posen. Da jeg med vores søn var på randen af en fødselsdepression lukkede jeg op i små bidder for det og lige meget hvor meget han gerne ville kunne min mand bare ikke sætte sig ind i det. Jeg endte med at tackle det hele selv og først nu 2  år senere har jeg fortalt 100% hvordan jeg havde det og jeg føler stadig min opfattelse af hvor svært og hårdt det var bare er min opfattelse af det og at han ikke kan forstå det...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.