At gå fra hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
7 svar
9 synes godt om
9. september 2018

Anonym trådstarter

Kan man "tillade" sig at gå fra hinanden, 1 måned før ens barns 6 års fødselsdag?

Altså, vil det påvirke barnet for meget, så "tæt" på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2018

Babilooo

Hvis det var to dage før kunne jeg forstå dig. Men en måned før eller 5 måneder før er fuldstændigt ligegyldigt .

held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

9. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg vil vove at påstå der ikke findes et godt tidspunkt hvor det ikke påvirker børnene voldsomt. Men i kunne evt blive enige om alt det praktiske og så vente med at gøre noget før fødselsdagen er ovre. Men kun hvis i kan holde stemningen god. 

Anmeld Citér

9. september 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg vil vove at påstå der ikke findes et godt tidspunkt hvor det ikke påvirker børnene voldsomt. Men i kunne evt blive enige om alt det praktiske og så vente med at gøre noget før fødselsdagen er ovre. Men kun hvis i kan holde stemningen god. 

Der bliver desværre ingen enighed overhoved. 

Vi er ikke helt på samme side, om at vi ikke skal bo og være sammen mere.

Anmeld Citér

9. september 2018

Rosa-Sophia

Vi gik fra hinanden to uger før min søns 5-års fødselsdag. Det havde så været planlagt i 4-6 måneder inden da, så vi havde forberedt ham så meget vi kunne på en pisse nederen situation. Men der er ikke meget at gøre. Kan man ikke sammen kan man ikke og man kan jo ikke selv styre sine følelser. 

Anmeld Citér

9. september 2018

Møghe

Personligt ville jeg vente med at breake nyheden til efter fødselsdagen. Bare for at være helt sikker på, at barnet ikke i fremtiden tænkte på skilsmissen til fødselsdagstid. Det er måske helt unødvendigt, men jeg ville bare ikke risikere noget. Medmindre det var helt uudholdeligt at bo sammen i en måned, og I bare skal væk straks.

Anmeld Citér

9. september 2018

HeMakesMe

Vi flyttede ind i det nye hus og væk fra det hus, hvor vi havde boet med min far, på min 9-års fødselsdag. Det har da givet mig et grimt minde, jeg bestemt godt kunne være foruden, men værre var det ikke. Det gjorde ingen forskel for mig, om det var på min fødselsdag eller ej - det var lige væmmeligt jo.

Anmeld Citér

9. september 2018

L-mor

Anonym skriver:

Kan man "tillade" sig at gå fra hinanden, 1 måned før ens barns 6 års fødselsdag?

Altså, vil det påvirke barnet for meget, så "tæt" på?

Hvis der er en måned til dit barns fødselsdag og I går fra hinanden umiddelbart efter, går I fra hinanden lige op til efterårsferien. Venter I en måned længere, er det lige op til julemåneden, osv., osv. Der er ikke noget godt tidspunkt.

Held og lykke med det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.