Hestehjælp... kyndige søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

BinaMor

denne smukkert skal jeg ud at kigge på imorgen uhh glæder mig

men da jeg er fuldstændig forelsket er jeg lidt blind måske. hvad sys i om bygningen og prisen?

er der noget specielt jeg skal spørge om el?

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62388650

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Mor.sander

Nøj, sikke en skøn hypper

Men hvis jeg var dig ville jeg sørger for ar få ham tjekket igennem af en dyrelæge, inden noget som helst køb, da han sagtens kan have skjule fejl som kun vil kunne opdages af en dyrlæge!

Held og Lykke

Anmeld

16. oktober 2009

BinaMor

tak

Anmeld

16. oktober 2009

Lone Jakobsen

åh hvor ser han super lækker ud.

kan kun give samme råd....få ham checket af en dyrelæge bare for at være sikker...og lad ikke sælger vælge dyrelæge.

Anmeld

16. oktober 2009

malou

ihh jamen han ser jo dejlig frisk og fræk ud på billederne... tilpas kæk efter min smag Men det er svært at bedømme ud fra billeder.. det er jo hans sind, gangarter og bentøj der afgør det hele... men umiddelbart synes jeg det er en fin fornuftig pris. Jeg ville hvis besigtingen imorgen er positiv.. tage min egen dyrlæge med til besøg nr 2 mht bøjeprøve osv...

held og lykke og forstår godt du er forelsket

knus malou

Anmeld

16. oktober 2009

Vingummien

Ej den er da lækker.

Men lad være at købe i morgen. Vil du have den så sig du kommer tilbage mandag evt med en dyrelæge.

Ved også der er mange der får hesten på prøve, hvis man kan kalde det det. Det vil sigfe at du køber ikke heste men får den hjem og evt giver et depositum og så  kan de jo ligesom se om der er noget med den som du ikke ser den dag du køber den.

Men få den tjekket inden du køber den

Anmeld

16. oktober 2009

S.L.S

her er et link....

http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/koebsguide.php

ellers kontakt dyrlægen...

;-)

Anmeld

16. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

den ser da fin ud.... men ja som de andre siger så sørg for at få en dyrlæge til at tjekke og hvis du vil være helt grundig så få taget røntgen billeder

Anmeld

16. oktober 2009

LouiseNielsen

Tag selv ud og kig, og er den stadig noget så få en dyrelæge med til 2 besøg.... men skal ik købe det første og det bedste, selvom jeg ved det er svært når man først forelsker sig i en hest.

Få lavet en bøjeprøve på den, og få dyrelægen til at vudere dens mål. Jeg kiggede også på hest på et tidspunkt, hvor sælger sagde at den ville forventes at blive 172, og hvor dyrelægen sagde at det viille den aldrig nå, den ville højst blive 167.... Og det er jo mange cm hvis man går efter en stor hest!

Som sagt, ta selv ud og kig først og derfter et besøg med dyrelægen. Er prøven god så køb ham da, og hvis ikke, jamen så skal sælger betalt dyrelægen og du skal selvfølgelig ik købe.

Kram

Anmeld

16. oktober 2009

luckas-mor

hej

sys du ska ta ud og se den og selv kigge på den, se den i bevægelse og hvordan den er i dine hænder og hvis du mener det ku være noget for dig så få fat i en dyrlæge og få lavet en handelsundersøgelse på den.

er der den mindste fejl ska du tænke dig om også pga prisen hun vil ha'.

husk a lave en kontrakt hvis du endelig beslutter dig det er mega vigtigt.

det er ellers en flot dreng.

har selv to dejlige vallakker som jeg har været heldig med. 

men red den store op da han var tilsalg og endte med a købe ham selv. den anden købte jeg pga den fik tæv så mine egne erfaringer kan du nok ikk rigtig bruge

held og lykke håber han er en du mener ku være noget for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.