Mindre aktivitet i uge 38?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

205 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2018

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg er i dag i uge 38+3 og jeg skal have kejsersnit på mandag. Jeg er blevet fuldt hele graviditeten med scanninger og senest for en uge siden, hvor alt så fint ud! Allerede der synes jeg der var mindre aktivitet, men lægen sagde at alt så fint ud. Jeg mærker aktivitet hver dag, synes bare det er faldet markant. Er der andre der har oplevet det sidst i graviditeten?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2018

Christabelle

Ja det gjorde jeg også da jeg var gravid med min datter, der er jo meget mindre plads at boltre sig på 

Men hvis du er nervøs/bekymret så synes jeg da du skal ringe til fødegangen 

Anmeld Citér

6. september 2018

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Ja det gjorde jeg også da jeg var gravid med min datter, der er jo meget mindre plads at boltre sig på 

Men hvis du er nervøs/bekymret så synes jeg da du skal ringe til fødegangen 

Ved ikke rigtig om jeg er nervøs, jeg mærker hende jo hver dag og hun har aldrig været mega aktiv i maven. Nu er det mere glidende bevægelser og ikke spark. 

Anmeld Citér

6. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ved ikke rigtig om jeg er nervøs, jeg mærker hende jo hver dag og hun har aldrig været mega aktiv i maven. Nu er det mere glidende bevægelser og ikke spark. 

Det lyder meget normalt.

Oplevede lidt hen af det samme, men i det min pige havde meget vand derinde så synes jeg ille jeg oplevede det helt som andre da der stadig var spark osv

Anmeld Citér

6. september 2018

Tine B

Det lyder helt normalt, ja.. Hun har jo nærmest ikke plads til at sparke, hun er jo helt foldet sammen derinde efterhånden..  

Så længe du mærker hver dag, flere gange om dagen, burde alt være helt fint..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.