Jeg har lidt knas med mine ellers søde svigerforældre, here we go:
Når min svigermor holder øje med min datter og min datter begynder at brokke sig (og det gør hun konsekvent ved min svigermor), gør hun ikke noget for at rette op på noget, så min datter stopper med at være utilfreds. Kun hvis hun ser jeg kommer gående imod dem begynder hun at gøre et eller andet (ændre stilling, sætte min datter op o.lign)
Min svigerfar mener at hvis de ikke græder (mislykket forsøg på at putte) så skal man lade dem være i fred i sengen, hvor jeg gerne vil snakke/hygge/have hende med til bords. Dernæst er han af den overbevisning, at hvis min datter græder f.eks. ifbm træthed og hun ligger på gulvet, så stopper hun fordi hun får sin vilje ved dét at vi tager hende op (hun er 7 måneder). Det gør det meget utrygt for mig, at de skal passe hende for jeg kan jo ikke regne med at de tager hendes udtryk for utilfredshed/utilpashed seriøst.
Hvad dælen skal jeg gøre, når man skriver til dem at xxx er lidt problematisk for os fordi yyy, så svarer de ikke og opfører sig som om det er vores skyld. Tager jeg snakken med min mand, gør han ikke noget fordi han ikke lægger mærke til det.... Og nej, jeg kommer aldrig til at tage dén snak med dem.
Anmeld
Citér