Hej alle,
håber der er nogle der har lidt forstand på skat, da jeg simpelthen ikke kan komme igennem til dem. Fra 2011-2016 var jeg selvstændig i et enkeltmandsfirma. Jeg er så kommet ud med en gæld. Den betaler jeg selvfølgelig af på og jeg lavede en aftale med skat, at jeg skulle betale 3200kr om måneden, samt de skulle tage 2000kr fra mit fradrag. Dette var for et år, hvilket jeg nu har gjort. Når jeg går ind på skats hjemmeside, står der stadig at jeg skylder de samme penge. Jeg har fået fat på skat nogle gange og de fortæller mig at det er korrekt og jeg skal have endnu en afbetalingsordning, da jeg skylder flere penge, denne gang er det så 2000kr om måbede i et år. Men hvorfor går min gæld ikke ned? Er det først ved årsopgørelsen jeg kan se det? Nu har jeg så lige fået brev fra skat, at der er kommet ny forskudsopgørelse.
Der står jeg de næste 3 måneder skal betale B-skat for 2018 på 9200kr + de har fjernet mit fradrag helt. Hvordan pokker kan det passe, når jeg ikke har været selvstændig siden 16, så skal jeg da ikke betale B-skat nu? Det fortalte damen ved skat mig heller ikke. Hun sagde det bare var 2000kr om måneden.
Det blev lidt langt, men håber der er en der evt kan hjælpe mig, nu når skat ikke kan!!
Anmeld
Citér