Hvis du virkelig ikke ønsker at have kontakt til ham, så slet hans nummer og fjern ham fra alle dine apps. Når det er gjort, skal du aftale med dig selv at du ikke opsøger ham igen.
Hvis du sjælendt er fuld, er det vel ikke et problem? Med mindre din definition af sjælden er anderledes end min.
Og hvis det er svært for dig at modstå ham, kunne man vel prøve at lave en aftale med ham? Fortæl ham at du er glad for ham men du ved han ikke er noget for dig fordi jeres værdier er meget forskellige. Derfor skal du bede ham om ikke at kontakte dig - og hvis du selv kontakter dig, skal han ignorere dig.
Hvis ikke du kan klare den opgave, er du nok ikke blevet såret nok endnu. Måske skal du overveje hvad du kan lide ved ham? Jeg mener; hvis jeg synes om en fyr, som jeg virkelig ikke føler vil mig på et relationelt plan - så indser jeg at vi aldrig bliver kærester. Kommer videre. Der er masser fyre i byen - brug dog din tid på at møde nye mennesker. Der er helt sikkert en der er bedre for dig og som vil dig.
Anmeld
Citér