Er det fortidligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

jannilaursen

hej piger.

jeg fylder 18 her den 21 ..

og den 23 har jeg aftalt med nogen veninder og tage i byen ..

min datter er 4 mdr og 2 uger ca der .. er det fortidligt at få hende passet ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Tut

Jeg synes ikke det er for tidligt.

Min søn blev passet af mine forældre da han var 18 dage (han var flaskebarn, godt i denne situation) da vi skulle til stor fest i svigerfamilien.

Men det er også lige meget hvad andre synes. Du skal gøre som DU føler er det rigtige, hvis du synes hun er klar, så skal du da gøre det.

Anmeld

16. oktober 2009

jannilaursen

Tut skriver:

Jeg synes ikke det er for tidligt.

Min søn blev passet af mine forældre da han var 18 dage (han var flaskebarn, godt i denne situation) da vi skulle til stor fest i svigerfamilien.

Men det er også lige meget hvad andre synes. Du skal gøre som DU føler er det rigtige, hvis du synes hun er klar, så skal du da gøre det.

Jeg tror ikke rigtig jeg kan klare at være væk fra hende.

Det bliver rigtig svært ..

der er bare mange der synesd et er fór tidligt

Anmeld

16. oktober 2009

Sara.

Jeg synes ikke det er for tidligt...

Hvis det kan lade sig gøre, så er det med at få lidt luft

Og en 18 års fødselsdag er jo også en STOR ting tillykke.....

Anmeld

16. oktober 2009

frk andreasen

første gang jeg fik min datter passet var hun 2 el 3 mdr gammel. kan huske at jeg kun holdt ud i to timer så blev savnet for stor og jeg styrtede hjem til min mor og hentede hende jeg var ikke klar til at adskillelse der ...men prøv da et par timer og se om du kan lade være med at ringe hjem hver 2 minut, selvom det er svært. min datter er 2 år og 7mdr. jeg ringer stadig hjem el smider en sms afsted lige for at høre om hun hygger sig

knus tanja 17+5

tillykke med de 18 det er da en stor dag. som netop skal fejres med veninderne

Anmeld

16. oktober 2009

Kloster

jannilaursen skriver:

hej piger.

jeg fylder 18 her den 21 ..

og den 23 har jeg aftalt med nogen veninder og tage i byen ..

min datter er 4 mdr og 2 uger ca der .. er det fortidligt at få hende passet ??

Hej.

Først vil jeg også sige, som alle andre, at det kun er dig selv, der kan mærke, om du kan.

Men jeg personlig har aldrig haft noget problem med at få mine drenge passet. De to store har været 2-3 uger første gang. De var flaskebørn. Og nr 3 var 4 mdr pga ham ammede jeg.

Men jeg ved at de er i de bedste hænder (farmor og mormor).Jeg ringede hjem et par gange ell skrev sms om hvordan de havde det. Self gik alt jo som smurt, men jeg havde et behov for at høre om alt gik godt.

Jeg synes det er sundt for både børn, forældre og bedsteforældre (hvis det er dem der passer barnet) at blive passet.

Kloster

Anmeld

16. oktober 2009

CarinaSB

Jeg vil os sige som de andre .. Det er ikk for tidligt .. Noah blev passet af min mormor og morfar da han var 20 dage gammel .. Så nyd du en aften sammen med veninderne .. Og hvis du savner hende for meget .. Ja så hent hende og så kan i måske hygge hjemme ved dig

Anmeld

16. oktober 2009

Lone Jakobsen

vil give de andre ret. hvis du er parat til det så kan du sagtens gøre det. det afhænger jo meget af om du ammer eller ej.

min datter var 7-8mdr første gang hun blev passet.... mens min ældste søn var 2½mdr. min yngste er endnu ikke blevet passet og han er 3½mdr

du skal såmænd nok mærke indeni hvis det føles for tidligt.

mange hilsner og god fødselsdag

Anmeld

16. oktober 2009

4xGreve

først vil jeg sige at det kommer meget an på dig selv, sæt dig ned og mærk rigtig godt efter...

Personlig vil jeg sige det er alt for tidligt og jeg vil ALDRIG selv kunne gøre det, min datter er idag 17 måneder og hun er højst blevet passet 5-6 timer også self. i dp. syntes det er så synd at få sine børn passet en hel masse mens de er små, for de er små i så kort tid og det er bare med at nyde det...

Derudover kan de jo ikke sige hvad de føler osv. men det er da sten sikkert at et lille barn har brug for sin mor...

Men igen det er bare min mening og ved det ikke er alle der deler den, men vi skylder vores børn at være lidt pylret med måde omkring dem...

Held og lykke med det, og kæmpe tillyke med de 18 år her lige rundt om hjørnet...

Knus Stina

Anmeld

19. oktober 2009

jannilaursen

Tak for svarne..

jeg prøver at tage afsted ..   smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.