Konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2018

JD

Mom skriver:

Er I en lille familie, eller en stor?

Jeg tænker at man (sagtens) kan holde en konfirmation for 17.000 kr., men jeg tænker på hvordan?

Indtil min søn meldte fra overfor konfirmationen, havde vi afsat væsentlig flere penge, og jeg kan næsten ikke se hvordan vi skulle have gjort det for mindre? Så hvad er jeres plan, måske kan jeg lære noget indtil næste skud på stammen, skal konfirmeres

Haha, vi er en normal størrelse familie, men vi bor i et område hvor det generelt er billigere.

Der ville nok komme 40-60 mennesker til festen. Det havde vi også med til dåb og fødselsdage siden, og vi har aldrig været i nærheden at så højt et beløb

Vi lejer lokale (250kr for en hel bygning med god atmosfære, toiletter, anretter køkken osv.) og så laver vi mad osv selv. Det er så meget billigere at lave det selv.

Vi har utroligt flotte køretøjer til rådighed i familien, så den post er ikke med i konfirmations beregningen.

Jeg sætter hår på vores datter, så det skal der heller ikke beregnes så mange penge til. Det er heldigvis noget jeg er rigtig god til. 

Så det dyreste bliver nok tøjet til konfirmanden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2018

Mom

Profilbillede for Mom
JD skriver:

Haha, vi er en normal størrelse familie, men vi bor i et område hvor det generelt er billigere.

Der ville nok komme 40-60 mennesker til festen. Det havde vi også med til dåb og fødselsdage siden, og vi har aldrig været i nærheden at så højt et beløb

Vi lejer lokale (250kr for en hel bygning med god atmosfære, toiletter, anretter køkken osv.) og så laver vi mad osv selv. Det er så meget billigere at lave det selv.

Vi har utroligt flotte køretøjer til rådighed i familien, så den post er ikke med i konfirmations beregningen.

Jeg sætter hår på vores datter, så det skal der heller ikke beregnes så mange penge til. Det er heldigvis noget jeg er rigtig god til. 

Så det dyreste bliver nok tøjet til konfirmanden. 

Det lyder fantastisk, at I kan gøre det "så" billigt. Jeg tænker at det også hjælper på budgettet at du laver maden selv. Jeg er bare enorm dårlig i et køkken til alt anden en hyggesnak og oprydning, så vi vil skulle bestille maden udefra. 

1000 tak for din respons

Anmeld Citér

3. september 2018

JD

Mom skriver:

Det lyder fantastisk, at I kan gøre det "så" billigt. Jeg tænker at det også hjælper på budgettet at du laver maden selv. Jeg er bare enorm dårlig i et køkken til alt anden en hyggesnak og oprydning, så vi vil skulle bestille maden udefra. 

1000 tak for din respons

Min mand har heldigvis kæmpe erfaring i et køkken, og har lavet mad til meget store selskaber i rigtig mange år, og han har lært mig rigtig meget 

Men ja, ellers ville det koste meget meget mere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.