Mom skriver:
Er I en lille familie, eller en stor?
Jeg tænker at man (sagtens) kan holde en konfirmation for 17.000 kr., men jeg tænker på hvordan?
Indtil min søn meldte fra overfor konfirmationen, havde vi afsat væsentlig flere penge, og jeg kan næsten ikke se hvordan vi skulle have gjort det for mindre? Så hvad er jeres plan, måske kan jeg lære noget indtil næste skud på stammen, skal konfirmeres 
Haha, vi er en normal størrelse familie, men vi bor i et område hvor det generelt er billigere.
Der ville nok komme 40-60 mennesker til festen. Det havde vi også med til dåb og fødselsdage siden, og vi har aldrig været i nærheden at så højt et beløb
Vi lejer lokale (250kr for en hel bygning med god atmosfære, toiletter, anretter køkken osv.) og så laver vi mad osv selv. Det er så meget billigere at lave det selv.
Vi har utroligt flotte køretøjer til rådighed i familien, så den post er ikke med i konfirmations beregningen.
Jeg sætter hår på vores datter, så det skal der heller ikke beregnes så mange penge til. Det er heldigvis noget jeg er rigtig god til.
Så det dyreste bliver nok tøjet til konfirmanden. 
Anmeld
Citér