malou skriver:
Ja Victor synes sikkert som ALLE andre små banditter i den alder at det er VILDT morsomt at sidde og hakke sin kop ned i bordet samt vende den på hovedet. Og NÅDE TRØSTE MIG, hvis jeg tager den fra ham... halejuja et temperament den unge har fået på det sidste
Jeg synes jo ikke det er særlig fedt at der er enten mælk eller vand ud over hele huset konstant... så jeg tager den jo fra ham og er bare en dårlig og grim mor i "gernings-øjeblikket"- pyhhha... men så er det jeg tænker... lærer han nogensinde at drikke ordentlig af den uden at vende skidtet på hovedet konstant????
knus malou
Nu ved jeg ikke om i har brugt sutteflaske til ham engang. Men vi havde jo flasker fra advent og de har nogle dele man kan købe dertil så det er ligesom sådan et tudekop agtig og der kan det ikke løbe ud af
Det har vi altid med hvis vi skal i byen.
Men herhjemme har vi aldrig brugt det, der får han fra alm kop og så holdte vi, nu kan han så selv drikke af kop, nogen gange spilder andre gange bunder han bare. det skal bare være lille nok til at han kan holde det med begge hænder.
Anmeld