Drikkekop.. what 2 do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

malou

Ja Victor synes sikkert som ALLE andre små banditter i den alder at det er VILDT morsomt at sidde og hakke sin kop ned i bordet samt vende den på hovedet. Og NÅDE TRØSTE MIG, hvis jeg tager den fra ham... halejuja et temperament den unge har fået på det sidste

Jeg synes jo ikke det er særlig fedt at der er enten mælk eller vand ud over hele huset konstant... så jeg tager den jo fra ham og er bare en dårlig og grim mor i "gernings-øjeblikket"- pyhhha... men så er det jeg tænker... lærer han nogensinde at drikke ordentlig af den uden at vende skidtet på hovedet konstant????

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Jordbærpigen

malou skriver:

Ja Victor synes sikkert som ALLE andre små banditter i den alder at det er VILDT morsomt at sidde og hakke sin kop ned i bordet samt vende den på hovedet. Og NÅDE TRØSTE MIG, hvis jeg tager den fra ham... halejuja et temperament den unge har fået på det sidste

Jeg synes jo ikke det er særlig fedt at der er enten mælk eller vand ud over hele huset konstant... så jeg tager den jo fra ham og er bare en dårlig og grim mor i "gernings-øjeblikket"- pyhhha... men så er det jeg tænker... lærer han nogensinde at drikke ordentlig af den uden at vende skidtet på hovedet konstant????

knus malou

Ja han gør Arbejder i en vuggestue, så jeg ser også dette hver eneste dag. Alternativet er, at give ham en kop uden noget i eller kun med meget lidt vand/mælk i

Anmeld

16. oktober 2009

malou

Jane84 skriver:

Ja han gør Arbejder i en vuggestue, så jeg ser også dette hver eneste dag. Alternativet er, at give ham en kop uden noget i eller kun med meget lidt vand/mælk i

aha.... se den havde jeg ikke tænkt over. THANK U

knus

Anmeld

16. oktober 2009

Jordbærpigen

malou skriver:

aha.... se den havde jeg ikke tænkt over. THANK U

knus

Det plejer vi at gøre i vuggestuen. Så kan de stadig udforske koppen uden at vi har vand ud over det hele

Ofte gør de det jo også fordi der kommer en reaktion fra eks. mor, når barnet hælder vandet ud af koppen - lige ligesom det at tabe legetøjet, hvorefter det bliver samlet op igen og igen og igen..

Anmeld

16. oktober 2009

malou

Jane84 skriver:

Det plejer vi at gøre i vuggestuen. Så kan de stadig udforske koppen uden at vi har vand ud over det hele

Ofte gør de det jo også fordi der kommer en reaktion fra eks. mor, når barnet hælder vandet ud af koppen - lige ligesom det at tabe legetøjet, hvorefter det bliver samlet op igen og igen og igen..

ihhh ja han har en fest uden lige når jeg siger "NEJ" åhh suk. smiler... nu meget sødt og jeg kan da heller ikke altid lade være med at smile.. for sød er han jo... men så kan jeg jo blive ved og ved med at tørre op...

knus

Anmeld

16. oktober 2009

A.

ja smukke det har  mathinus også gjort og nu gør han det ogsp med glas nogengang det går over..

Anmeld

16. oktober 2009

Diana...

Lucas gør det os rigtig meget og smide den efter hunden osv. Men vi har købt sådan en dryppe fri en så vi slipper for vand ud over det hele så kan han bare kaste løs.

Kram

Anmeld

16. oktober 2009

malou

Diana... skriver:

Lucas gør det os rigtig meget og smide den efter hunden osv. Men vi har købt sådan en dryppe fri en så vi slipper for vand ud over det hele så kan han bare kaste løs.

Kram

ja tak sådan en har jeg også købt... men han kan ikke finde ud af at drikke af den... klovnen her

Anmeld

16. oktober 2009

Diana...

malou skriver:

ja tak sådan en har jeg også købt... men han kan ikke finde ud af at drikke af den... klovnen her

Ha ha men den er da næsten som de andre  han gider nok bare ikke de sviner jo ikke som de andre og så det jo ikke sjovt ha ha 

Anmeld

16. oktober 2009

Vingummien

malou skriver:

knus malou

Nu ved jeg ikke om i har brugt sutteflaske til ham engang. Men vi havde jo flasker fra advent og de har nogle dele man kan købe dertil så det er ligesom sådan et tudekop agtig og der kan det ikke løbe ud af Det har vi altid med hvis vi skal i byen.

Men herhjemme har vi aldrig brugt det, der får han fra alm kop og så holdte vi, nu kan han så selv drikke af kop, nogen gange spilder andre gange bunder han bare. det skal bare være lille nok til at han kan holde det med begge hænder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.